Dag 1

11 maart 2018 - Culemborg, Nederland

Gelopen afstand: 25 km
Weer: droog met een paar spetters

Eindelijk ik ben op pad. Afgelopen dagen van wachten en afscheid nemen duurde lang. Nu is de rugzak gepakt alles is mee en misschien wel te veel. Vanmorgen vroeg na afscheid genomen te hebben van mijn maatje Wiebe naar Utrecht gereden met Christol,Lars en Kim. In Utrecht waren ook Sam en Lot aanwezig. Op het Domplein veel collega's die aan het trainen zijn voor de 4daagse van Nijmegen. Na afscheid genomen van mij familieleden ben ik vertrokken naar Santiago de Compostela. De collega's zijn meegelopen tot Nieuwegein, onderweg nog oud collega's van de brandweer Utrecht tegen gekomen. Na Nieuwegein ben ik alleen verder gegaan. Door Houten via Schalkwijk naar het pontje over Lek naar Culemborg.
Onderweg een paar keer aangesproken door mensen die de jacobsschelp op de rugzak zagen zitten. Wat leuke gesprekken opleverde.
Vannacht slaap ik in een mooie b&b. Morgen weer verder.

1. Eugene Uiting:
    12 maart 2018
    Hoi patrick. De kop is eraf. Ik wens je een geweldige tocht. Stap voor stap genieten en (ont)-moeten.
  2. Hester:
    12 maart 2018
    Hoi Patrick, je bent onderweg. Geweldig !! Geniet !!
  3. Steef:
    12 maart 2018
    Patrick, de eerste kilometers zitten er op. Lekker gevoel dat het eindelijk zover is lijkt mij.
    Gelukkig waren er nog enkele mensen bij jou vertrek. Als ik geweten had dat je ook door Houten zou lopen had ik je zeker even aangemoedigd. Ik wens je veel plezier en geniet van alles wat je onderweg beleeft en tegen komt.
    Groet, Steef
  4. Jacobien:
    14 maart 2018
    Heeeeeeeeeeeel veel succes Patrick! Geniet van alle momenten!
  5. Anita Hendriks:
    15 maart 2018
    Buen Camino, geniet van je tocht.