Dag 8.

18 maart 2018 - Linter, België

Gelopen afstand 36 km
Totaal gelopen afstand 245 km
Weer erg koud

Al een week onderweg vorige week vanaf de Dom vertrokken en nu in België waar ik morgen Frans moet gaan praten. Tijd gaat snel.
Nadat ik gisteravond mijn logeer adres had afgesproken voor vandaag kreeg ik het een beetje benauwd. Ik realiseerde me toen dat de afstand 37 km was en ik nog niet zover afgelopen week had gelopen. Zou ik het wel kunnen met die rugzak en ook nog dat slechte koude weer. Vandaag bleek dat je je altijd zorgen kunt maken of je pakt het probleem aan. Ben vandaag gaan lopen en ik ging als vanzelf. Een top dag afgezien van de problemen met mij telefoon. Hierdoor wat mindere foto's maakt.
De route was voor het eerst heuvelachtig, een mooie oefening. Morgen zie ik het wel

1. Gerrit van sandwijk:
    18 maart 2018
    Goed bezig ouwe 😁😁👌👍🏻
  2. Erwin Bartels:
    18 maart 2018
    Lekker bezig Patrick en leuke verslagen! De temperaruren gaan weer wat omhoog dus de ergste kou heb je dan wel gehad. Suc6!!!
  3. Brigitte Clein:
    Komt goed Patrick ...je loopt nooit alleen 😃👍 Brigitte
  4. Hester:
    Ik geniet van je verslagen iedere dag !! Top. Gr. Hester
  5. Huub en Hedwig:
    19 maart 2018
    Prachtige verhalen, we genieten van je avontuur. Succes, toppie, toppie👍👍👍
  6. Elza:
    19 maart 2018
    Komt allemaal goed Patrick. Niks is toeval op de camino ! En inderdaad: morgen een nieuwe dag met nieuwe mogelijkheden: een schone lei. Vorig jaar toen ik liep waar jij nu loopt was het stralend warm weer.....soms te warm. Maar het was dan ook mei !
  7. Wanda en Johnny Pappot:
    Goed bezig👊