Dag 9.

19 maart 2018 - Eghezée, België

Gelopen afstand 38 km.
Totaal gelopen afstand 283 km
Weer droog, koude wind

De dag van de lange rechte stukken. Van Tienen tot Namen lag er vroeger een spoorlijntje. Dit spoorlijntje is al jaren geleden opgeheven. Ze hebben daar een wandel- en fietspad aangelegd, die heb ik vandaag ongeveer 25 km gevolgd. Elk nadeel heeft ook zijn voordeel namelijk de spoordijk had geen grote heuvels het was vrij vlak, terwijl Wallonië best steile heuvels heeft. Een dag met veel km maar niet veel indrukken.
Morgen een korte route naar Namen daar, even cultuur snuifen.

1. Mayko:
    19 maart 2018
    Ook zulke dagen horen er bij Heelveel succes morgen
  2. Grietje Visser:
    20 maart 2018
    Een dag zonder grote heuvels is mooi meegenomen. Zeker tijd nemen voor cultuur, dat is ook belangrijk. Succes maar weer vandaag.
    Groetjes
  3. Nico Verbrugge:
    20 maart 2018
    Hoi Patrick. Wat goed van je al zoveel km gelopen ik hoop dat het voorspoedig blijft gaan.
    Lees elke dag je verhaal leuk dat je ons zo op de hoogte houd van je wandeltocht.Heel veel succes groet Nico Verbrugge
  4. Bas:
    20 maart 2018
    Al 238km minder tot je uiteindelijke doel!! Gaat lekker!! Succes, ik ga je zeker volgen!!
  5. Wanda Boonen:
    Hoi Patrick.
    Wat ver vandaag 38 km. Ik kijk elke dag naar je verhaal. En je mooie foto's.
    Ik vind het zo mooi dat je dit doet.
    En morgen weer veel succes.