Dag 13.

24 maart 2018 - Vierves-sur-Viroin, België

Gelopen afstand 25 km.
Totaal gelopen afstand 380 km.
Weer droog bewolkt.

Vanmorgen vertrokken uit Givet. Heb het vanmorgen eens gekeken naar de mensen. Kinderen gaan naar school, volwassen gaan aan het werk. De marktkoopman bouwt zijn kraam op om zijn handel te verkopen. Wat doet Patrick, die is wandelend op doorreis naar zijn volgende bestemming op weg naar Santiago de Compostela. Die volgende bestemming is Vierves sur Virion een Belgische dorp in zuid België. De route vanuit Givet begon nog een stukje langs de Maas, maar al snel gingen we de bossen en de heuvels in. Oei ik kom uit het platte Nederland, als ik de gang heb kan ik 40 tot 50 km achter elkaar lopen, maar klimmen en dan echt lang steil klimmen is wat ik toch even moet leren. Wandelstokken er bij gepakt en tegen de helling aangeklomen. Ik heb geen haast dus soms stop ik eens en kijk eens om me heen. Door dorpjes heen gekomen waarvan lijkt of daar de tijd stil heeft gestaan. Maar wel mooi de omgeving en de sfeer. In Vierver sur Virion aangekomen slaap ik in hotel le petit Mesnil. Hier had de tijd echt stil gestaan, ik kijk in Nederland soms Discovery en je hebben een programma van een antiekhandelaar die heel Engeland afzoekt naar oude spullen, hij moet eens naar le petitie Mesnil gaan, kan hij met een auto vol terug, er moet dan wel nog wat gerestaureerd worden. Wifi enzo was er niet dus morgen zien jullie dit bericht pas.

1. Ruurd kleuver:
    24 maart 2018
    huizen prijzen vallen daar ook wel me haha
  2. Mario:
    25 maart 2018
    Geweldig man
    Ziet er mooi uit veel plezier en succes nog