Dag 19. Rustdag.

29 maart 2018 - Reims, Frankrijk

Gelopen afstand 0 km.
Totaal gelopen afstand 513 km.
Weer licht bewolkt, zonnig.

Wat was gisteren een dag om op terug te kijken. Alles zat er wel in, slecht weer, mentale dip, teleurstellend, maar ook overwinning. Die overwinning was na dat ik een gesloten hotel aantrof, ik door ging en 14 km door liep. Voor de lezers ik loop gemiddeld 5 km per uur, dus reken uit.
Wat bracht die overwinning uiteindelijk een extra rustdag in Reims. Ik had al 2 overnachtingen gepland in Reims daar kwam er dus één bij alléén in een ander hotel dan de komende nachten.
Vandaag lekker rustig aan gedaan en de toerist gespeeld. Reims is een mooi stad met een grote kathedraal. Ook nog een stempel gehaald in mijn Credencial del Peregrino, soort logboekje met stempels waar je bent geweest. Morgen lekker uitslapen en dan zie ik wel wat de dag brengt.

1. Hans:
    29 maart 2018
    Hoi Pat, heet dat "rustdag" ....heel Reims doorlopen. Chapeau kerel, ga zo door, leuk om het te lezen dagelijks. En langzaam loop je richting de zon.
  2. Roel:
    29 maart 2018
    Leuk je te volgen kijk er telkens weer naar uit.
    Respect wat je doet.
    Buen Camino.
    Gr.Roel
  3. Dick en Herriët:
    29 maart 2018
    Wat leuk om je verslagen te lezen! Wij wensen je heel veel succes en plezier! Top!
    Groetjes Dick en Herriët
  4. Truus de jong:
    30 maart 2018
    Hallo Patrick. Ik was gisteren bij Christol hoorde van je reis Het gaat goed ze zijn trots op je. Fijne dag groet
  5. Frans van Maurik:
    30 maart 2018
    Hoi Patrick, leuk om te zien waar jullie zitten. Ik neem mijn petje af voor je. Succes met de reis.
  6. Steef:
    Hallo die Patrick,

Ik ben de laatste 19 dagen druk met jou te volgen.
    Hele opgave om alle verslagen te lezen.

Nu even serieus.
    Patrick, je bent lekker onderweg en elke dag kom je dichter bij jou doel.
    Even rust heb je inmiddels wel verdiend. Je hebt in ieder geval het weer echt niet mee.
    Dit maakt de tocht des te zwaarder. Bewondering heb ik echter voor jou doorzettingsvermogen en de vrolijke nood in jou dagelijkse verslagen. Ik lees ze natuurlijk allemaal. De foto's welke je elke dag weer maakt maken het nog leuker en hierdoor heb ik ook echt het gevoel een beetje met je mee te reizen.
    Geniet van de rustdagen en dan weer veel plezier met de voortzetting van geweldige tocht. Laten we hopen dat de weergoden het jou eindelijk een beetje makkelijker maken. Veel succes en blijf genieten.

Groet, Steef
  7. Harrie de jong:
    30 maart 2018
    Hoi Patrick, geniet van je rusdag man wens je nog veel plezier toe in je vervolg van de reis. groet harrie
  8. Roy Ransdorp:
    31 maart 2018
    Hey Patrick,
    Wat een onderneming zeg, klasse kerel !
    Ben je eigenlijk nu pas gaan volgen en heb in rap tempo je reisverslag doorgelezen... Wat een avontuur ! ! Ik wens je heel veel succes de komende tijd en mooie belevenissen. Blijf mooie verhalen schrijven, ze zijn erg leuk om te lezen. Succes Patrick en alvast een vrolijk Pasen gewenst,

Groeten Roy Ransdorp