Dag 22.

1 april 2018 - Montmort-Lucy, Frankrijk

Gelopen afstand 28 km.
Totaal gelopen afstand 564 km.
Weer droog bewolkt

Toen ik vanmorgen mijn gordijn optrok zag ik de wijngaarden aan de overkant van de straat zover je maar kon kijken. In het plukseizoen slapen in de ruimte waar ik sliep, 8 plukkers en dan ligt elke ruimte in het dorp vol met plakkers. Van mijn slaapplaats vertrokken naar Epernay dit is de hoofdstad van de champagne alle bekende merken, zoals Moet et Chandon, Perrier-Jouet hebben hier hun bedrijven. Maar niet alleen de bekende merken er zijn nog vele die ook champagne maken en het graag verkopen.
Het was ook de dag van de vergezichten, heel mooi als je dan over een vallei kunt uitkijken. Maar er zit wel wat werk vooraf aan vast je moet naar boven klimmen. Ik word er steeds beter in in het begin was het best even puffen, maar nu loop ik er zo tegen aan. Morgen weer verder naar het zuiden.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Grietje Visser:
    1 april 2018
    Je komt super slank weer terug. succes.

Groetjes Grietje
  2. Nella Schaper:
    2 april 2018
    Petje af Patrick!
    Zelfs zonder paas- of champagneontbijt ga jij alweer dapper de franse paden op, de lanen in...
  3. Hans blom:
    2 april 2018
    Hoi Patrick, zit hier lekker op de bank, je bent goed bezig, zo te zien en te horen gaat het goed, laatste heuveltjes nog en dan kan je terug kijken op een geslaagde reis, ga het je niet nadoen.
    Ik blijf je volgen.
    Succes verder,