Dag 27.

7 april 2018 - Eaux-Puiseaux, Frankrijk

Gelopen afstand 31 km.
Totaal gelopen afstand 692 km.
Weer zonnig

Vanuit mijn bed kijk ik naar buiten en zie een blauwe lucht het word mooi weer vandaag. Dat maakt de dag een stukje mooier en helpt ook om de meer dan 30 km te overbruggen. Mijn oranje overjas verdwijnt gelijk de rugzak in en ga nog wel met lange mouwen om 8 uur op pad. Eerst Troyes uit over het fietspad waar ze voor zijn beloond als fietsstad van het jaar. Fietspad is aangelegd met Europees geld. Door een nieuwbouw wijk, bouwen ook hier mooie woningen, naar de uitgestrekte landerijen, bossen en heuvels. Deze route bevalt me beter ondanks de paar stevige beklimmingen dan kilometers voor je uitkijken wetende daar moet ik nog heen. Door dorpjes heen komen die compleet verlaten lijken, maar dan komt de bakker luid toeterend het dorp ingereden en komen de mensen overal vandaan. In de bossen gerust bij een boswachters hut, met een zwijnenkop aan de muur.
De afstand van meer als 30 km is goed te doen en ik heb de tijd er is niemand die zegt zo laat moet je binnen zijn. De zon bleef lekker schijnen dus er kon ook nog een trui uit zodat ik een groot deel van de dag lekker in mijn Tshirt heb gelopen. Heb voor vannacht weer een mooie slaapplek geboekt, dat is anders voor morgen want dan heb ik nog niks daar moet ik nog even een oplossing voor vinden. Ga eerst maar eens slapen.

1. Wilma:
    7 april 2018
    Wat mooi dat het allemaal voorspoedig gaat. Een reis om nooit te vergeten. Zet m op en geniet vandaag van , hopelijk ook bij jou, de z🌞n!
  2. Jeannette:
    8 april 2018
    Helemaal weg uit de 'normale' dagelijkse realiteit. Prachtig om jouw belevenissen via deze blog te kunnen volgen. Wat zul je een andere kijk op de wereld krijgen. Heel veel wandelplezier met mooie ontmoetingen!
  3. Grietje Visser:
    8 april 2018
    Met je mee gereisd vanuit Terschelling. Ook hebben wij genoten. Sterkte voor de dag van morgen. Succes.