Dag 33.

12 april 2018 - Champlemy, Frankrijk

Gelopen afstand 21 km.
Totaal gelopen afstand 841 km.
Weer licht bewolkt met regen.

Vanmorgen wakker geworden in het schitterende oude huis, lekker geslapen en weer zin om op pad te gaan. Vandaag niet zoveel km namelijk 21. Dus geen haast rustig ontbeten, een Frans ontbijt is niet zo aan mij besteedt, stokbrood met jam en koffie. Geef mij maar kaas, eieren en vleeswaren.
Ik liep pas om half 10 weg, lekker de pas er in ondanks de regen. Ik was zo in Varzy, een plaats van enige omvang zodat er een pinautomaat is, want het geld was op. Toen maar un café grande gehaald bij het café op het Marktplein en even lekker gezeten. Van daar uit naar de supermarkt om even wat te inkopen te doen voor onderweg. Voor de lunch pain de rasin, jus d'orange en een banaantje met een bakje kwark toe. In het dorp waar ik overnacht is geen winkel dus ook gelijk voor morgen mee genomen, brood, kaas, worst, blikje sardientjes, komkommer, nog een bakje kwark en een kiwi. Dat allemaal in de rugzak en als we een gezellig plekje vinden dan kunnen we gaan picknicken.
Daarna de laatste tien km gelopen, dat klinkt simpel maar dat is het ook als de voeten, benen en de rest van het lichaam het goed doet.
Nu zit ik in Champlemy in een klein oud hotelletje. Het is schoon er is een bed, douche en wc, wat heb je meer nodig. Morgen vroeg opstaan want er moet 35 km gelopen worden naar de volgende locatie. Hoop dat het droog blijf.

1. Wil:
    12 april 2018
    Ik neem mijn petje voor je af!!
  2. Grietje Visser:
    13 april 2018
    De rugzak goed gevuld, altijd een fijn idee dat je wat te eten hebt. Vandaag weer veel loopgenot. Groetjes
  3. Pa en ma:
    14 april 2018
    We vonden het fijn je even gesproken/gezien te hebben. Fijn dat het goed met je gaat.