Dag 38.

17 april 2018 - Chârost, Frankrijk

Gelopen afstand 26 km.
Totaal gelopen afstand 961 km.
Weer zon.

Na een rustdag moet je weer, dat vond ik in Reims lastig op starten en nu eigenlijk weer. Maar de zon scheen en ben gelijk begonnen in het T-shirt met de afgeritste broek. In het begin, rond 8 uur, was het nog best fris, maar het werd steeds lekkerder.
Over de route kan ik snel klaar zijn, ik heb vandaag 4 km bospadjes gezien en de rest allemaal asfalt waarvan ook nog een heel groot stuk drukke weg.
Nu weer in een herberg van de gemeente, zit boven een school, heel netjes allemaal en een lekker bed.
Morgen ziet de route er wat gevarieerder uit dan vandaag dus laten we hopen dat het weer wat leuker is.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nella Schaper:
    17 april 2018
    Als de route niet altijd even mooi of zelfs saai is vergt dat extra moed om door te gaan. Ik denk wel eens aan je als ik al na ruim een uur wandelen er best wel klaar mee ben..
  2. Harm Stoel:
    17 april 2018
    Mooi toch al die afwisselingen, de ene dag is de andere niet.
  3. Elma:
    18 april 2018
    Het landschap wordt na Chateauroux anders Patrick. Helaas blijft er nog veel asfalt over, terugkijkend op mijn tocht vond ik dat het grootste minpunt. Alhoewel ik regelmatig nog wat extra asfalt heb opgezocht ivm de extreme regenval in 2016 en er door de bossen geen doorkomen aan was. Wat overnachtingen betreft heb je vanaf nu in bijna alle plaatsen een herberg. Als 't niet in 't gele boekje staat dan hebben de Fransmannen 't vast in de Miam Miam Dodo staan. Ultreia