Dag 45.

24 april 2018 - Marsac, Frankrijk

Gelopen afstand 26 km.
Totaal gelopen afstand 1135 km..
Weer zon.

Na goed geslapen te hebben vroeg weer op pad. Immers de eerste klap is een daalder waard dat vind ik ook bij het wandelen, lekker vroeg weg dan kan je een hoop km maken in de ochtend, dan is de middag vaak maar nog een klein stukje.
Het ging voorspoedig kwam de Canadezen weer tegen, die alles leuk en mooi vinden maar er zit geen gang in. Dus ook weer snel afscheid van genomen. Toen kwam ik Michiel, een Belg tegen. Deze had pijn in de benen en had de rugzak los hangen. Een tijdje met hem gepraat en toen hebben we niet opgelet, resultaat verkeerd gelopen. Toen we hier achter kwamen dacht ik dat ik de Belg door de grond zag zakken. Terug zou betekenen berg op en 3 km omgelopen. Dan is een navigatiesysteem toch een uitkomst en deze heeft ons via een alternatieve route op de bestemming gebracht. De bestemming was camping La Balade, gerund door Ruud een Nederlander. Op de camping staan 3 pippo karren en in een van de karren heb ik geslapen. Het was gezellig met de 3 andere pelgrims tijdens de maaltijd die Ruud gekookt had.
Over de route van vandaag kan worden gezegd dat het een heerlijk afwisselende route was.

1. Grietje Visser:
    25 april 2018
    Wat zal die Belg blij met je zijn geweest. Navigatie is toch maar een uitkomst. Ook weer leuk om in een pipo kar te hebben geslapen. Mammelou niet gezien? Groetjes
  2. Gies van Bon:
    25 april 2018
    Mammelou ziet Patrick het weekend.
  3. Nella Schaper:
    26 april 2018
    Geweldig dat je steeds weer fris en fruitig van start kunt gaan.
    Je hebt de smaak goed te pakken! Zonder blessures of andere narigheid. Of die Belg het gaat redden...
  4. Brigitte Clein:
    26 april 2018
    Patrick is wens jou vast een mooi weekend toe met je gezin 🇳🇱☀️En proost alvast op je verjaardag 🍾🥂
  5. Piet:
    26 april 2018
    Patrick, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier daar met de familie
  6. Ruud:
    26 april 2018
    Patrick vanuit Labalade een erg mooie dag en route en een fijne verjaardag.Was fijn je mogen te ontmoeten. Groeten Ruud (http://www.labalade.nl)
  7. Annelies:
    26 april 2018
    Patrick en Christel hele gezellige dagen met elkaar.alvast gefeliciteerd met je verjaardag Patrick.