Dag 51.

30 april 2018 - La Coquille, Frankrijk

Gelopen afstand 28 km.
Totaal gelopen afstand 1236 km.
Weer bewolkt met soms regen.

Er zijn mensen die zeggen dat ik behoorlijk kan snurken. Maar vannacht in de herberg, waar we met ons vieren in een ruimte sliepen, een Canadese horen snurken niet normaal wat een lawaai. Gelukkig was ik goed moe van alle regen gisteren dus ben er voor een groot deel door heen geslapen.
Het eerste wat ik vanmorgen deed was naar buiten kijken naar het licht lantaarnpaal en kijken of ik nog regen zag vallen. Gelukkig het was droog. Snel mijn spullen van de waslijn in de kamer gehaald en in de rugzak en snel op pad. Wat ziet de wereld er anders uit zonder regen. Hierdoor heerlijk gelopen en die paar kleine buitjes voor lief genomen.
Ik heb met Canadese geslapen, toen ik net buiten was kwam ik 4 Fransen tegen waarvan 1 die ik 2 weken geleden voor het eerst had ontmoet. Halverwege de route kwam ik een Fransman en een Belg tegen en de Belg had ik voor het eerst gezien in België en daarna niet meer. Zo kom je toch steeds dezelfde mensen tegen.
Ik lig zelf in een b&b want er was geen plaats in de herberg, dit komt omdat ik nog nooit naar een herberg bel of er plaats is. Nu gingen al die Pelgrims naar hetzelfde adres, dus toch maar even gebeld en ja hoor, het antwoord was complet, on het Nederlands vol. Toen de b&b die had nog wel plaats.
Morgen weer verder, vroeg op.

1. Elma:
    1 mei 2018
    Vanaf nu een regelmatig een uphill finish in mooie plaatsjes Patrick.
  2. Grietje Visser:
    1 mei 2018
    Vroeger was er al geen plaats in de herberg. Gelukkig heb je nu droog weer, met regen lijkt het me een ramp om te lopen. Succes maar weer. Ik ben vanmorgen bij Christol geweest voor Wenen. Groetjes