Dag 55.

5 mei 2018 - Mussidan, Frankrijk

Gelopen afstand 26 km.
Totaal gelopen afstand 1344km.
Weer zon

Dit keer van een ander water wakker geworden dan het tikken van de regen tegen de ruit. De waterval voor het hotel maakt ook behoorlijk geluid. Volgens de eigenaarese is het nu rustig als de rivier hoger staat maak hij veel meer lawaai.
Op dag 55 is er niet zoveel gebeurt, het was voor het lopen zeker geen saaie dag. Een dag met veel steile heuveljes. Als ik weer zo'n helling bedwongen heb vraag ik me af als ik nu bij de brandweerkeuring zou komen hoe zou ik het er nu van afbrengen. Ik denk dat het beter gaat als de laatste keer.
In Mussidan slaap ik weer in de gemeente herberg. Als ik aan kom lopen is het aan de buitenkant een vies oud gebouw, éénmaal binnen valt dat reuze mee. Wie ik daar ook tref is de Belg die ik in Perigueux nog heb laten vluchten omdat ik en de Braziliaan te hard snurkte. Nu heeft hij vast maatregelen genomen, we hebben beide een eigen kamer. Hierdoor de hele nacht lekker geslapen.
Morgen een lange dag van 34 km.

1. Harm Stoel:
    5 mei 2018
    Waarschijnlijk bananen gekocht om in z'n oren te stoppen, het is en blijft een Belg natuurlijk
  2. Grietje Visser:
    6 mei 2018
    Geweldig, maar heb je geen oordopjes mee? Doe ik altijd. Dat je elkaar weer tegen komt. Leuk toch. Vandaag vast een warme dag geweest om te lopen, straks lekker een koud biertje. Groetjes