Dag 75.

24 mei 2018 - Villambistia, Spanje

Gelopen afstand 30 km
Totaal gelopen afstand 1927 km.
Weer bewolkt.

Gisterenavond spontaan rond 8 uur in slaap gevallen en toe iedereen in bed lag werd ik weer wakker. Ik denk dat ik moe begin te worden, want ik heb even een bezoek gebracht aan het toilet en ben weer op mijn bedje gaan liggen en van morgen werd ik wakker van mijn Koreaanse bovenbuur. Die was al vroeg met allerlei dingen bezig en maakte een hoop lawaai.
Het gevoel voorspelde weinig goeds, ik had geen zin om te gaan lopen, natuurlijk wel gestart, mijn lichaam vooral de benen gaven ook signalen dat ze geen zin hadden. Dan moet een leuke de route het maar doen, maar jammer genoeg die was ook super saai, ik heb een lange tijd gelopen naast de route nationaal, een hoop lawaai en wind door de langs rijdende vrachtauto's en personen auto's. Soms heb je gewoon een mindere dag.
Ik had ook verder willen lopen maar het begon te onweren in de bergen toen ik het dorp Villambistia binnen liep. Hier de plaatselijke auberge opgezocht en een slaapplaats gevonden. Morgen weer verder richting Burgos. Ik ga Burgos morgen niet halen maar heb wel al besloten dat ik een dagje ga rusten in deze stad.

1. Harm:
    24 mei 2018
    Dat lijkt me verstandig rust pakken als je lichaam daar om vraagt. Uiteindelijk heb je ongetwijfeld een goed reisplan naar de einddatum kun je altijd iets verschuiven. Eind goed al goed.
  2. Gerry Rijsterborgh:
    24 mei 2018
    Respect en bewondering voor je mooie tocht. Elke dag een reisverhaal, zo mooi om te lezen. Sterkte en veel plezier het laatste stuk
  3. Wilma:
    24 mei 2018
    Pak je rust Patrick , wanneer je lichaam daarom vraagt.
    Verstandig om daar naar te luisteren. Mooie dag morgen.
  4. Remco knijnenburg:
    24 mei 2018
    Ongelooflijk dat je elke dag zo een afstand loopt. Ik heb gisteren 31 km pieyerpad gelopen en moet daar steeds weer van herstellen. Is het het ritme en de conditie die je helpt of loop je af en toe ook op je tandvlees?
  5. Dirk Willem Rijneker:
    25 mei 2018
    Hoi Patrick, heel goed om een of meer dagen rust te nemen. Het moet geen obsessie
    worden en je hebt nog 25 dagen voordat het de honderdste is ! Groeten en hou je taai.
    Gerda en Dirk.