Dag 85.

3 juni 2018 - Hospital de Órbigo, Spanje

Gelopen afstand 33 km.
Totaal gelopen afstand 2186 km.
Weer licht bewolkt.

Het vroege opstaan zit op dit moment gewoon in mijn systeem, had geen wekker gezet met het idee ik zie wel hoe laat ik wakker word. Maar om half 7 liep ik al weer op straat, Léon nog in de zondagrust. Lekker uitgerust en vol gegeten, ik voel dat in de ochtend gelijk aan mijn lichaam, de benen worden niet snel zwaar en het lopen gaat gewoon lekker.
Na Léon word de omgeving wat rotsachtige en dat maakt de wandeling en het uitzicht ook wat avontuurlijker. Helaas werd er nog een stuk langs de provinciale weg gelopen maar daar zijn we morgen ook van af.
Het ging allemaal voorspoedig en liep al te denken om vandaag ook 40+ km te gaan lopen. Maar in Hospital de Orbigo was een groot ridderfeest aan de gang met een grote braderie, waarom dan door lopen naar een ander dorp waar misschien niks is te beleven. Dus vandaag 33 km gelopen, mooie afstand.
Weer een nette auberge gevonden met kamers waar 2 stapelbedden opstaan met een eigen toiletgroep.
Het is al minder als 300km dus morgen er nog maar een stukje van af wandelen.
Nu nog even het dorp in want vanmiddag zag ik een grote bbq met spareribs ed daar moet ook vast wat voor mij bijliggen.

1. Harm:
    3 juni 2018
    Het aftellen is dus begonnen. Kijk uit dat je niet teveel van die spareribs neemt, als het zwaar valt slaap je slecht. Maar het is nog maar een stukkie tot je je doel bereikt hebt.
  2. Ronald:
    3 juni 2018
    Mooie prestatie, binnen de 100 dagen moet dus makkelijk lukken.
  3. Piet:
    He Patrick.
    We hebben het. Even te druk om even te reageren. Maar je doet goed je best hou vol en tot gauw in dronten
  4. Anneke Bijsterbosch:
    3 juni 2018
    Weer even bijgelezen. Je schiet al op, dat wordt echt afkicken als je weer thuis bent. Succes het laatste stuk🚶🏼🚶🏼🚶🏼👍
  5. Carla:
    Succes Patrick... laatste loodjes!!!💪👍
  6. Jeannette:
    4 juni 2018
    Elke dag loop ik in gedachten een stukje mee, prachtige verhalen en mooie foto's. Wat 'n geweldig avontuur!
    Waar ik me steeds over verbaas, hoe weinig een mens nodig blijkt hebben als hij gelukkig is. Als ik het zo lees wordt je er alleen maar gezonder van, geen last van de onderdanen. Dat komt natuurlijk ook door de prima voorbereiding.
  7. Wilma:
    4 juni 2018
    Wat is het toch fijn dat het zo voorspoedig gaat. Hele mooie verhalen wederom. Top!
    Veel wandelplezier vandaag.