Dag 99.

17 juni 2018 - Fisterra, Spanje

Gelopen afstand 6 km.
Weer zon.

Vandaag bij de vuurtoren geweest op de landtong en hier mijn finish van mijn wandeltocht beleeft en gefotografeerd. Het is een mooie reis geweest van bijna 100 dagen, waar ik thuis nog eens rustig over na moet denken en aan de hand van de foto's moet gaan herbeleven.
Ik denk dat ik dat in de toekomst nog een keer deel met jullie.
Hier eindigd Patrick op Camino. Voor mij een geweldig avontuur, die ik geprobeerd heb op te schrijven in deze blog. Heel hartelijk dank voor het volgen en de leuke reacties.

PATRICK KLEUVER 2018.

1. Jeannette:
    17 juni 2018
    Wat fijn dat je jouw belevenissen tot het laatst met ons hebt willen delen. Wat zul je weer aan het normale leven moeten wennen! Toch zul je thuis ook je draai weer vinden. Je wordt in elk geval met open armen (en pootjes) ontvangen. Ze hebben je gemist.
  2. Jan en Thea:
    17 juni 2018
    Top Patrick! En een hele goeie reis terug!
  3. Gerry Rijsterborgh:
    18 juni 2018
    Dat wordt na honderd dagen mooie verhalen even wennen , dank voor het delen van je belevenissen en door het beschrijven van je reis konden we heel goed meegenieten.
  4. Hilda:
    18 juni 2018
    Respect✌ en n hele goede terugreis, mocht je je thuis gaan vervelen....kan je altijd nog schrijver worden , ik zal je verhalen echt gaan missen en zo te lezen ben ik niet de enige! Bedankt voor al het moois waar je mij zomaar in hebt meegenomen, bedankt dat ik je blog mocht volgen.
  5. Erwin Bartels:
    18 juni 2018
    Ik ben best benieuwd wat deze reis jou aan inzichten en gedachten heeft opgeleverd Patrick. Ik heb in ieder geval elke dag genoten van het delen van je belevenissen! Nu genieten van de rust en alles laten bezinken. Dit nemen ze je niet meer af in ieder geval. We spreken elkaar.
  6. Wilma:
    18 juni 2018
    Ook ik heb genoten van je dagelijkse belevenissen. Bedankt daarvoor. Zal ze gaan missen!
    Nu genieten van de thuiskomst . Groet!
  7. Ali van Bon:
    18 juni 2018
    Goede thuisreis en bedankt voor je mooie verhalen! Het zal wennen zijn thuis! 😜👍
  8. Hans:
    18 juni 2018
    Pat, het was top om dagelijks te lezen. Ik heb het al meermalen geschreven, respect !
  9. Carla:
    18 juni 2018
    Goeie reis terug Patrick, bedankt voor het delen van je belevenissen.
    Fijn weerzien met Christol en goeie tijd samen!
  10. Hester:
    18 juni 2018
    Fantastisch gedaan Patrick !! Wel thuis.
  11. Harm Stoel:
    18 juni 2018
    Patrick dit is een geweldige prestatie van jou geweest en het was een genoegen je via je dagelijkse reisverhalen te kunnen volgen.
  12. Suzan:
    18 juni 2018
    Kippenvel soms, erg goed gedaan en welkom thuis.
  13. Steef:
    18 juni 2018
    Patrick, je hebt het helemaal TOP gedaan. Ik heb van jou verhalen genoten en zal ze dan nu ook node missen. Dank voor alles.
    Ik hoop dat het thuis snel gaat wennen maar je mag terug kijken op een geweldige prestatie en velen hebben met jou mee mogen genieten.
  14. Henny Kievith (ouwe):
    18 juni 2018
    patrick hartelijk dank voor alle verhalen . top kerel nu gaan we met ze alle afkikken.
    Goede reis naar huis en we spreken elkaar. groetjes
  15. Dukke korver:
    18 juni 2018
    bedankt dat ik je mocht volgen knap gedaan ik doe je niet na het waren leuke verslagen gr dukke korver
  16. Paul IJ:
    18 juni 2018
    Ik heb met plezier je reis meebeleefd! Bedankt voor het bloggen. Ik ben benieuwd hoe het bevalt om je 'oude' leven weer op te pikken.
  17. Ruud:
    19 juni 2018
    Partick, zie je hier op onze camping labalade aan tafel zitten met je verhaal. Gehaald en een fijne tijd verder!
  18. Gies van Bon:
    21 augustus 2018
    Mooi verhaal in de Flevopost.