Dag 2.

12 maart 2018 - Bruchem, Nederland

Gelopen afstand: 27 km,
Totaal gelopen afstand: 52 km
Weer: zonnig, bewolkt en regen.

Lekker geslapen bij b&b Jo&El in Culemborg. Om half 8 mijn ontbijtje genuttigd. Rugzak gepakt en om half 9 vertrokken voor de tweede wandeldag. Als eerste richting Tricht waar op 25 juni 1967 een windhoos langs trok met als gevolg vele slachtoffers en 5 doden. Daarna naar Geldermalsen waar de ooievaars al op het nest een paringsdans deden. Bij Meteren onder de A15 gegaan. Bij het restaurant de 3 zussen even lekker wezen eten. Toen de polder door naar de A2 om daar de Waal over te gaan. Je loop dan parallel aan de A2 al regelmatig overheen gereden, maar nooit gedacht dat het zoveel lawaai gaf. Vanuit Zaltbommel richting mijn slaapplaats. B&B Seanraik met uitzicht op de A2 en restaurant de Lucht. Morgen weer verder via Hedel, den Bosch richting België.

1. Steef:
    12 maart 2018
    Zeg Patrick.
    Laat ik je nu vertellen dat Jo mijn broer is en El mijn schoonzus.
    De wereld is klein. Ik ga mijn broer vanavond nog bellen en vragen of jij je goed gedragen hebt.

Kerel, goede reis ik volg je.
  2. Hannie:
    13 maart 2018
    Hallo Patrick weet dat je goed geslapen heb bij ons B&B 't Saenraik en na een goed ontbijt van morgen vertrok je met slecht weer gelijk je regenpak maar aan hoop dat het verder wel mee liep met de regen en dat je droog in Haaren ben aangekomen.
    goed reis verder groetjes van Hannie.