Dag 3.

13 maart 2018 - Haaren, Nederland

Gelopen afstand: 30 km.
Totaal gelopen afstand: 82 km.
Weer: Regen.

Bij het weerbericht was al verteld dat het zou regen vandaag. Vanochtend werd dit bericht bevestigd met getik op het raam. Er viel veel regen uit de hemel. Dus regenbroek en poncho aan. Om 9 uur vertrokken richting Haaren, via den Bosch naar Veghel naar Haaren.
De route was bekend maar toch niet altijd helemaal duidelijk, dus dan vraag je de weg aan een oud mannetje. Helemaal fout heb ongeveer 4 km om gelopen. In den Bosch was ik klaar met mijn poncho, hij waaide alle kanten op en de rugzak was slecht afgedekt. Snel maar een nieuwe regenjack gekocht dat beviel veel beter. Met een ketting pontje over de Dommel gegaan en zo richting Veghel gelopen en daarna naar Haaren waar ik overnacht in B&B de Posthoorn. Morgen richting Vessem.

1. Ria:
    14 maart 2018
    Jammer van de regen dag 4🌞fijn wandelen vandaag .gr ria
  2. Albert Visscher:
    Dag Patrick. Een Buen Camino. Dank je dat ik je mag volgen. Elke dag een stukje Camino.
  3. Imre:
    16 maart 2018
    Wens je een heel mooie camino toe. Zal je volgen. Dit omdat ik het leuk vind en ik dit volgend jaar ga doen. Denk ook dezelfde dagafstanden. Buen Camino