Dag 4.

14 maart 2018 - Vessem, Nederland

Gelopen afstand : 27 KM.
Totaal gelopen afstand: 109 KM.
Weer: zonnig.

Wat was het vandaag een mooie wandeldag, zonnetje en door een prachtig natuurgebied gelopen.
Vanaf de B&B gelijk natuurgebied de Kampina ingelopen een nat heidegebied met vele venen, maar ook op de paden veel water. Best een lastig gebied om niet te verdwalen, maar daar waren twee oude mannetjes die mij perfect door het gebied heen hebben geloodst. Langs rivier de Beerse naar het dorp Spoordonk. Helaas geen restaurant open voor een kopje koffie, maar wel stoelen op het terras dus toen maar even lekker van het zonnetje genoten. Door de bossen heen naar Middelbeers. Toen kwam nog het Landschotsche heidegebied een heel mooi nat natuurgebied. Vandaar was het niet ver meer lopen naar Vessem. Waar ik overnacht in de Pelgrimshoeve Kafarnaun. Morgen ga ik de grens over naar België en overnacht in Mol.

1. Erwin Bartels:
    14 maart 2018
    De eerste 100km zittern erop Patrick. Leuk om het zo te volgen! Nu de grens over en dan begint het echte avontuur ;-)
  2. Carla:
    14 maart 2018
    Mooie plaatjes, mooie wandeling Patrick... de kop is eraf... morgen Nederland uit en buitenland in... veel succes en plezier!!!
  3. Gijs:
    14 maart 2018
    Gaat goed Patrick, leuk voor het slapen jouw stukjes lezen.
  4. Astrid:
    14 maart 2018
    Patrick. Wat leuk om er zo een klein beetje bij te zijn als ik je wandel verhaal lees.
    Zet hem op, iedere dag iets dichter bij het eindpunt🕺🚶‍♂️🕺😊
  5. Anja:
    Mooie foto's. De eerste 100 zitten erop. Succes
  6. Petra Vernooij:
    15 maart 2018
    Leuk om te lezen! De eerste 100 km zitten erop! Veel succes in België, op naar het eindpunt!
  7. Sophie Uljee:
    15 maart 2018
    Leuk om de verhalen te lezen en de foto's te zien!
    Veel succes in België en geniet van de mooie omgeving.
  8. Corrie:
    15 maart 2018
    Leuk om je te volgen Patrick, heel veel plezier op je reis naar santiago!
  9. Marcel:
    15 maart 2018
    Mooi om elke dag weer jou belevingen weer te lezen..
  10. Nella Schaper:
    15 maart 2018
    Ga zo door Patrick! Van zo’n enthousiast verhaal krijg je de wandelkriebels! En dat je nog maar veel oudjes tegen mag komen om je de weg te wijzen.
  11. Gerry Rijsterborgh:
    15 maart 2018
    Mooie verhalen, fijn dat we mogen meegenieten. Het eerste land doorgelopen, nu nr 2
  12. Wanda Boonen:
    Hoi Patrick.
    Mooi dat he baar Santiago de Compostella gaat. Ik vind je een kanjer.
    Groetjes van Wanda
    🌞👣
  13. Elza:
    16 maart 2018
    Hoi Patrick. Je kent mij niet maar ik ga je volgen. Hoop zelf 21 mei naar Troyes te vertrekken voor het vervolg van mijn pelgrimsroute. Heb vorig jaren 5 1/2 week gelopen van Vessem naar Troyes. Buen Camino !