Naam:
151
Foto’s:
1521

Over mij

Hoi, Ik ben Patrick. Op dit moment, maart 2020, ben ik 58 jaar. In 2018 ben ik voor het eerst gaan wandelen naar Santiago de Compostela. Nadat ik 35 jaar bij de brandweer Utrecht had gewerkt.  Vanaf Utrecht in 90 dagen gewandeld door België, Frankrijk en Spanje. Wandelen met de rugzak had me gegrepen wat er voor zorgde dat ik in september 2019 starte in Lissabon om naar Santiago de Compostela te lopen. Nu ga ik de Camino del Norte in juni 2020 lopen.

Over mijn reis

Op 2 juni ga ik met de trein naar Irun om vandaar de Camino del Norte te gaan lopen. In 2018 tijdens mijn eerste Camino had ik naast het route boekje Camino France ook het route boekje Camino del Norte in mijn rugzak zitten. Heb toen voor de Camino France gekozen. Nu ga ik de route langs de Noord kust van Spanje lopen. De planning is 30 tot misschien wel 40 dagen wandelen uiteindelijk ongeveer 800 km. Ga proberen een leuke blog te maken met mooie foto's.

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland.