het aftellen is begonnen

11 februari 2018 - Dronten, Nederland

11 februari 2018 nog 28 dagen en dan is het 11 maart 2018. Zondag 11 maart 2018 gaat mijn grote avontuur beginnen. Mijn wandeling naar Santiago de Compostela in Spanje. Afgelopen week nog wat gelopen op de Holterberg en door de polder van Kampen naar Dronten. Vanmorgen alles in mijn rugzak gedaan en gewogen. 7 kg was het totaal resultaat. Ik denk dat er nog wat bij komt maar wil het niet veel meer laten worden.  Nu maar aftellen en afscheid gaan nemen van mensen die ik niet meer zie voor 11 maart als ik weg ga. 11 maart over 28 dagen lig ik dus ergens in een bed en heb mijn eerste wandeldag er op zitten. Het aftellen is nu echt begonnen.

1. Hilda:
    12 februari 2018
    Spannend nu het zo dichtbij komt, je kan het, een dikke respect voor jou!
  2. Harm Stoel:
    12 februari 2018
    7 kg. is te doen, hoewel het iedere dag weer mee moet, maar het gaat je lukken Patrick
  3. Scheve:
    12 februari 2018
    Ik ga je zeker volgen, veel succes!
  4. Carla:
    12 februari 2018
    leuk om je te volgen, veel succes!!!
  5. Helma:
    12 februari 2018
    De Holterberg was een makkie voor je... materiaal en kleding zijn getest. Het avontuur komt nu heel dichtbij....
    Ik ga je volgen en mocht dat nodig zijn; moed inpraten 💪🤗
  6. Suzan:
    12 februari 2018
    Respect en stiekem jaloers. Ik zou ook wel willen maar durf het nog niet. Wie weet inspireer je me.
  7. Speedy:
    17 februari 2018
    7 kilo wordt wel 10 maar boeit niet. Rugzak "vergroeit" met je rug en je merkt er niets meer van. ;-)
    rustig aan de laatste dagen voor vertrek en buen camino!
  8. Imre:
    18 februari 2018
    Een heel mooie reis toegewenst. Deze trip staat voor mij ( na de camino de france en de del norte) voor volgend jaar op de rol. Ga je volgen en kijken wat je allemaal tegenkomt. Niet te veel ellende hoop ik. Buen Camino.
  9. Frans van Maurik:
    19 februari 2018
    Hoi Patrick.
    We wensen je heel veel succes
  10. Bert van buuren:
    19 februari 2018
    Zet hem op ,je kan.het?
    Succes bvb groetjes
  11. Dick en Herriët:
    20 februari 2018
    Wát een uitdaging! Fantastisch! Heel veel succes!

Dick en Herriët
  12. Eugene Uiting:
    21 februari 2018
    Buen Camino geniet van elke stap voor stap. Mijn wens voor jou: Laat de weg je route bepalen.
  13. Harrie de jong:
    21 februari 2018
    Succes met deze uitdaging Patric, geniet onderweg.
  14. Marc:
    26 februari 2018
    Ik heb de Camino op de agenda staan voor september 2019. Ga je reis volgen. Ben ook benieuwd naar je reis naar Saint jaques. En je reis naar huis vanuit Santiago.
  15. Harm Stoel:
    7 maart 2018
    Patrick als je je rugzak gepakt, je voetjes vezorgd en je navigatie ingesteld hebt moet je er klaar voor zijn. Ik wens je veel succes en probeer je te gaan volgen via je reisverhalen.
  16. Bart Uljee:
    11 maart 2018
    Nou Patrick het was bijzonder om je vandaag uit te zwaaiing
    en om de eerste kilometers even mee te lopen. Mooi ook om te horen hoe je hier in bent gestapt. Ik wens je veel succes op dit mooie avontuur. Groet Bart