Dag 96.

14 juni 2018 - Mazaricos, Spanje

Gelopen afstand 35 km.
Totaal gelopen afstand 2531 km.
Weer ZON.

Wat was het voor Santiago de Compostela eigenlijk een gestresste toestand in de auberge's. Het gaat hier allemaal veel gemoedelijker, ze zijn ook niet zo groot en de wandelaars wandelen dit stukje als toegift. Niet vroeg naar bed niet vroeg op rustig aan allemaal.
De route is ook schitterend heerlijk door de bossen over de heuvels. Gisteren waren het echt steilen bergen nu was het allemaal wat vlakker.
Vannacht heerlijk geslapen wat je ook gelijk merkt als je aan het lopen bent. Gisteren met moeite 20 km en nu fluitend 35 km. Die 35 km zorgt er ook voor dat ik Muxia, een kustplaatsje waar vroeger pelgrims aan wal kwamen, morgen moet kunnen halen. Van daar uit loop ik dan naar Finnistere, de laatste landtong van Europa die zeelieden zagen als ze de Oceaan opvoeren.
Morgen ga ik dus de Oceaan zien en hopelijk een mooie zonsondergang.

1. Harm:
    14 juni 2018
    Nou dan zou ik gelijk maar een duik nemen, hoewel dat oceaanwater waarschijnlijk erg koud zal zijn. Maar misschien komt op dat punt de warme Golfstroom wel langs en valt de temperatuur wel mee
  2. Wilma:
    14 juni 2018
    Prachtige vergezichten. Mooie dag, en geniet !
  3. Jan en Thea:
    15 juni 2018
    Gelukkig pakt dat andere virus (wandelen) je weer in. Je herstelt wonderwel snel Patrick, en ik hoop dat het bezoek aan Muxia en Finnistere "de kers op de taart" wordt. Mooie momenten gewenst!