Dag 84 rustdag.

2 juni 2018 - León, Spanje

Gelopen afstand voor de reis 0, lopen slenteren door de stad 10 km.

Heerlijk geslapen maar wel vroeg wakker. Even een reisverslagje geschreven van gisteren en toen toch weer de slaap kunnen vatten tot 11 uur. Lekker gedoucht en de stad ingegaan voor koffie en wat te eten.
Vlak bij het hotel was ceremonie van de politie, wat ik begreep een soort diploma uitreiking van de politie academie. Het was een heel evenement met muziekkorps er bij. Dit even aangekeken en toen maar verder de stad ingegaan.
Het was heerlijk weer dus lang op een terrasje zitten en mensen kijken was geen straf. Natuurlijk ook door de mooie oude stad gelopen, in de markthal geweest, waar de slagers, vis, kaas en groente handelaren hun waren proberen te slijten. Als ik hier op vakantie was dan wist ik wel waar ik het vlees ging halen voor de bbq.
Ben helaas niet de kathedraal binnen geweest dat kon alleen maar met een gids en daar had ik geen zin in.
Een echte rustdag beetje slenteren en foto's maken wat drinken op terrasjes. En lekker slapen. Morgen weer fris op door naar Santiago de Compostela.

1. Nella Schaper:
    3 juni 2018
    Het zit helemaal in je systeem dat lopen. Op een ‘rustdag’ ook nog even 10 km afleggen, om te ontspannen. Te gek!