Dag 29.

8 april 2018 - Saint-Cyr-les-Colons, Frankrijk

Gelopen afstand 28 km.
Totaal gelopen afstand 751 km.
Weer licht bewolkt met zon

Vandaag 4 weken onderweg, de eerste nacht in Culemborg geslapen, nu slaap ik in Saint-Cyr-les-Colons Frankrijk.Veel mensen zijn er onbewust met een behoorlijk gang voorbijgekomen. Op nog geen 200 meter van het dorp ligt de A6, beter bekend als de Autoroute du Soleil.
Omdat ik buiten de route een slaapplaats had gevonden, moest ik zelf een route uitzoeken die weer goed aansloot op de route, dat is aardig gelukt echter het was gelijk al 5 km klimmen.
Het was een dag van klimmen en ook afdalen, het was eigenlijk de 7 heuvelen weg alleen dat 10 keer. Op het einde vond ik het niet echt leuk meer. Maar de Pyreneeën moet dadelijk een makkie worden.
In de b&b zitten 2 Nederlandse pelgrims dus vanavond lekker Nederlands kunnen praten.
Morgen weer verder de volgende 4 weken, waar zou ik dan zijn.

1. Gies van Bon:
    8 april 2018
    En daar bloeide de koolzaad al een 100 km zuidelijker.
    En in Spanje zijn ze het aan het oogsten als je daar loopt.
  2. Brigitte Clein:
    8 april 2018
    Mooie foto’s weer Patrick 👍je vrouwtje is veilig thuis van een geweldig weekend Terschelling.
    Succes morgen 🏃🏻‍♂️
  3. Huub en Hedwig:
    9 april 2018
    Sjonge, jonge 751km al gelopen! Top hoor, petje af! Fijn om elke dag je belevingen te volgen. Zet m op, toy,toy,toy👍
  4. Imre:
    9 april 2018
    weer even een klein berichtje dat ik je blijf volgen. Ken het gebied. Fietsroute " langs oude wegen naar pyreneeen. eindeloze wegen. Beetje de graanschuur van frankrijk. De mooiere stukken komen nog. wens je verder een buen camino. Je bent lekker op pad.