Dag 2. Afwisselend.

30 augustus 2019 - Vila Franca de Xira, Portugal

Gelopen afstand 21km

Totaal gelopen afstand 45km

Weer / temperatuur zonnig heet 31 graden

De Italianen zijn nog net zo als vorig jaar. Druk en vooral vroeg op met hun irritante lampjes op hun voorhoofd. Het was 5 uur en ja hoor daar ging mevrouw haar telefoon wekker. Gelukkig ging hij ook nog een keer of 5 over dus iedereen, 10 personen, was weer wakker. Mijn rugzak pak ik altijd in de avond en leg de spullen voor de ochtend klaar. Dus ik sta op pak mijn spulletjes en ga de kamer uit. Het geeft mij wel het Camino gevoel.

De route was vandaag wisselend, een stuk industriegebied met veel verkeer en door de rivierbedding over een steiger van misschien wel een km. Maar ook een fiets / wandelpad van wel 5 km met aan de ene zijde de rivier en aan de andere zijde de spoorlijn.

Zo lopende langs het spoor en de stations dacht ik had ook in Lissabon in kunnen stappen en een paar haltes verder er uit. Maar ik kom om te wandelen dus de wisselde omgeving hoort er bij.

Ik voel me goed voeten nog heel en geen andere klachten dus tot nu toe geen klagen.

Morgen 20 of 30km ik zie het wel.

1. Marcel:
    31 augustus 2019
    Je kleding klaar leggen naast je bed heb je overgehouden van je werk vroeger.
    Veel succes verder in de branderige ☀️