Reacties
Reacties 51 - 100 van 520
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hester | Gefeliciteerd Patrick!! Super goed gedaan. Wat een… | 12 jun. '18 |
| John klever | Hoi Patrick de laatste kilo meters dat is toch wel… | 12 jun. '18 |
| Ton & Henriëtte | Patrick, diep diep diep respect voor je! Chapeau,… | 12 jun. '18 |
| Henny Kievith (ouwe) | hoi Patrick op mijn knieen ga ik voor je geweldig… | 12 jun. '18 |
| Mady en willy | hartelijk gefeliciteerd vandaag bij de aankomst in… | 12 jun. '18 |
| Steef | Patrick, op het moment dat ik dit schrijf ben je met… | 12 jun. '18 |
| Jolanda Koster | Diep respect man super. Moest even een paar dagen… | 12 jun. '18 |
| Alfons Niehoff | Geweldig Patrick. Wat een prestatie. Ik zou deze afstand… | 12 jun. '18 |
| Grietje Visser | Hey Patrick, wat geweldig dat je er bijna bent, de… | 12 jun. '18 |
| Mieke Kassing | Met veel plezier heb ik jouw verslagen gelezen. | 12 jun. '18 |
| Hilda | Patrick, geniet van je laatste km , ik heb je op de… | 12 jun. '18 |
| Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte | Geniet van deze laatste dag. Je kunt maar 1 keer voor… | 12 jun. '18 |
| Nieuwendijk | Cock en joke we hebben je reis helemaal gevolgd en… | 12 jun. '18 |
| Jan en Thea | Zo, wat gaat het ineens snel Patrick! Kon helaas je… | 12 jun. '18 |
| Wilma | Ik heb iedere dag enorm genoten van je verhalen en… | 11 jun. '18 |
| Ria | Respect voor jou pelgrims tocht. geniet van de laaste… | 11 jun. '18 |
| Hans | Hee Pat, jaren heb ik het (bij de brw Utr) "moeten"… | 11 jun. '18 |
| Tineke Brand | Heel veel succes morgen met de laatste etappe! Bedankt… | 11 jun. '18 |
| Erwin Bartels | Geniet van je laatste etappe en aankomst in het mooie… | 11 jun. '18 |
| Eline | Met veel respect wens ik je een mooie laatste etappe… | 11 jun. '18 |
| Huub en Hedwig | Heel veel en diep respect Patrick! Toi-Toi-Toi...je… | 11 jun. '18 |
| Gerry Rijsterborgh | Genieten van de laatste kilometers, jammer voor de… | 11 jun. '18 |
| Tilly | Heel veel respect voor je enorme prestatie. Toch denk… | 11 jun. '18 |
| Hans & Marrette | Geniet van de laatste etappe. Wij wensen je een bijzodere… | 11 jun. '18 |
| Jaap Kroeze | Diepe buiging voor je, geen woorden maar daden !!!… | 11 jun. '18 |
| Harm Stoel | mewt veel respect wens ik je veel succes met de laatste… | 11 jun. '18 |
| Suzan | Ik wens je een super mooie aankomst. Heel erg genoten… | 11 jun. '18 |
| Herman Paardekooper | Dag Patrick, Ik volg je al een tijdje en lees je mooie… | 11 jun. '18 |
| Albert Visscher | Beste Patrick Ik volg je elke dag. Ook dit jaar heb… | 10 jun. '18 |
| Arjan de Boer | Dag Patrick, ik geniet van je verslagen! Zelf start… | 10 jun. '18 |
| Hans Werensteijn | Respect | 9 jun. '18 |
| Anneke Bijsterbosch | Zal een bijzonder gevoel zijn, de twee cijfers. Respect… | 9 jun. '18 |
| Wilma | Een en al lof. Geweldige prestatie. Ik hoop dat je… | 9 jun. '18 |
| Gijs | Patrick je bent er bijna, ik neem me pet voor je af. | 8 jun. '18 |
| Grietje Visser | Getver in de regen lopen is niet lekker. De laatste… | 8 jun. '18 |
| Ria | Weer TOP 35km jammer van die regen .ik vindt je een… | 8 jun. '18 |
| Carla | Toi toi voor je laatste dagen...meer dan 2000 km gelopen...… | 8 jun. '18 |
| Harm | Ik hoop voor jou dat het komende dagen droog blijft… | 8 jun. '18 |
| Wanda Boonen | Mooi verhaal en ook mmoie foto's. En weer 37… | 8 jun. '18 |
| Nella Schaper | Dat was weer een pittige dag. Je krijgt het niet cadeau.… | 7 jun. '18 |
| Jan en Thea | Groeten uit de polder en in het bijzonder van Wiebe,… | 7 jun. '18 |
| Wilma | Heel veel succes en plezier van je laatste 188 km.… | 6 jun. '18 |
| Harm | Bergbeklimmen is niet alleen een aanslag op je lijf… | 6 jun. '18 |
| Brigitte Clein | Prachtige foto’s weer Patrick en hou nog even vol… | 6 jun. '18 |
| Carla | Eind in zicht... nog 188km... chapeau hoor!! | 6 jun. '18 |
| Dirk Willem Rijneker | Hoi Patrick ! Die kathedraal in Astorga (van Gaudi,… | 6 jun. '18 |
| Hilda | Jeetje , je zegt waarschijnlijk jou laatste keer?… | 5 jun. '18 |
| Harm | Kom je toch nog met ervaring als berggeit teug | 5 jun. '18 |
| Hans | Hee Topper, krijg toch langzaam wel "enig"… | 5 jun. '18 |
| John klever | Hoi patrick ik heb in deze aubergue geslapen in acebo… | 5 jun. '18 |

- Gies van Bon: Mooi verhaal in de Flevopost.
- Ruud: Partick, zie je hier op onze…
- Paul IJ: Ik heb met plezier je reis…
- Dukke korver: bedankt dat ik je mocht volgen…
- Henny Kievith (ouwe): patrick hartelijk dank voor…
Alle reacties »