Reacties
Reacties 501 - 520 van 520
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Frans van Maurik | Hoi Patrick. We wensen je heel veel succes | 19 feb. '18 |
| DutchKiwi Elma | Dank voor 't delen van je blog op het forum.… | 18 feb. '18 |
| Imre | Een heel mooie reis toegewenst. Deze trip staat voor… | 18 feb. '18 |
| Speedy | 7 kilo is dus al 10 kilo als je de drie liter water… | 17 feb. '18 |
| Speedy | 7 kilo wordt wel 10 maar boeit niet. Rugzak "vergroeit"… | 17 feb. '18 |
| Suzan | Respect en stiekem jaloers. Ik zou ook wel willen… | 12 feb. '18 |
| Helma | De Holterberg was een makkie voor je... materiaal… | 12 feb. '18 |
| Carla | leuk om je te volgen, veel succes!!! | 12 feb. '18 |
| Scheve | Ik ga je zeker volgen, veel succes! | 12 feb. '18 |
| Harm Stoel | 7 kg. is te doen, hoewel het iedere dag weer mee moet,… | 12 feb. '18 |
| Hilda | Spannend nu het zo dichtbij komt, je kan het, een… | 12 feb. '18 |
| Tineke Brand | Alvast veel succes met de laatste voorbereidingen.… | 11 feb. '18 |
| Marrette en Hans | Patrick, mooi om te lezen. I.p.v. een paar veiligheidsspelden… | 5 feb. '18 |
| Hester | Heel veel succes Patrick !! | 16 jan. '18 |
| Harm Stoel | Hoi Patrick, heel veel succes en ik ga je volgen | 28 dec. '17 |
| Erwin Bartels | Goed bezig Patrick, minimaal kleding vergt inderdaad… | 28 dec. '17 |
| Hans | Hoi Pat, leuk dit te volgen. Heb al jaren de voorbereidingen… | 28 dec. '17 |
| Hilda | Ik kan alleen maar zeggen, respect ✌heel veel succes! | 28 dec. '17 |
| Tineke | Ziet er goed uit. Misschien een pouwerbank voor de… | 27 dec. '17 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… | 21 dec. '17 |

- Gies van Bon: Mooi verhaal in de Flevopost.
- Ruud: Partick, zie je hier op onze…
- Paul IJ: Ik heb met plezier je reis…
- Dukke korver: bedankt dat ik je mocht volgen…
- Henny Kievith (ouwe): patrick hartelijk dank voor…
Alle reacties »