Reacties
Reacties 151 - 200 van 520
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Erwin Bartels | Hoi Patrick, het gaat je allemaal prima af zo te horen.… | 21 mei '18 |
| Harm Stoel | Dat zou wel mooi en een nieuwe ervaring zijn even… | 21 mei '18 |
| Nella Schaper | Wat een mooie foto’s heb je gemaakt! Bijzonder dat… | 21 mei '18 |
| Grietje Visser | Lekker die Spaanse zon. Maar je bent wel vroeg uit… | 21 mei '18 |
| Carla | Goeie camino in Spanje!! | 21 mei '18 |
| Wilma | Het is zeker heel anders. Prachtige omgeving en mooie… | 20 mei '18 |
| Harm Stoel | Dat is weer wat anders, iedere dag een spaanse verrasing | 20 mei '18 |
| Hans Werensteijn | Ik kijk elke dag uit naar je verhaal over de reis,...… | 19 mei '18 |
| Grietje Visser | Het zijn geweldige verhalen, en inderdaad geweldig… | 19 mei '18 |
| Gies van Bon | 70 dagen onderweg en wij thuis 70 dagen meegenieten… | 19 mei '18 |
| Grietje Visser | Maken ze je ook nog wakker, afijn je was er wel vroeg… | 19 mei '18 |
| John klever | Hoi Patrick ik ben ook al een tijdje in spanje aan… | 18 mei '18 |
| Henny Kievith (ouwe) | Hoi Man wij zijn 12 dagen weg geweest maar ik lees… | 18 mei '18 |
| Eline | Zat er net aan te denken wat Harm in zijn berichtje… | 17 mei '18 |
| Harm Stoel | Weer een ervaring rijker moet je maar denken en dan… | 17 mei '18 |
| Imre | Ja patrick dat is ff anders dan in frankrijk. Hopen… | 17 mei '18 |
| Tilly | Dag Patrick, Ik kwam je ineens tegen in de groep en… | 17 mei '18 |
| DutchKiwi Elma | De Col de la Poedre blijft ook als je al vanaf NL… | 17 mei '18 |
| Grietje Visser | Wat een dag is dit geweest, klimmen is zwaar, dan… | 17 mei '18 |
| Wilma | Je ziet er goed uit Patrick! Het gaat je weer lukken… | 16 mei '18 |
| Ria | Je ben een topper . | 16 mei '18 |
| Imre | Mooie slaapplaatsen in dat opgeknapte klooster. Succes… | 16 mei '18 |
| Harm Stoel | Ik zou op je verdere tocht maar de zuidelijke route… | 16 mei '18 |
| Yvonne | Sjonge Patrick wat een prestatie en ervaring dat je… | 16 mei '18 |
| Carla | Nog steeds “met je mee te lezen”... ik wens je… | 15 mei '18 |
| Harm Stoel | Een hele ervaring en dat zonder bergschoenen. Nu de… | 15 mei '18 |
| DutchKiwi Elma | Dat wordt 't stevig dagje Patrick. Zoals je zegt… | 15 mei '18 |
| Harm Stoel | veel succes met het passeren van de pyreneeën en… | 15 mei '18 |
| Grietje Visser | Getver regen dat is niet prettig, wij hebben de zon.… | 15 mei '18 |
| Hilda | Morgen al in Spanje?! Wat vind ik het toch knap zeg… | 15 mei '18 |
| Geert Wagenvoort | binnen de 100 dagen in sjdp , top hoor ? | 14 mei '18 |
| Wanda en Johnny Pappot | Het schiet al aardig op succes verder | 14 mei '18 |
| John klever | Hoi Patrick ik ben vandaag in carrion los condes 13-5-2018… | 13 mei '18 |
| Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte | Hallo Patrick, het grote Frankrijk ga je bijna verlaten.… | 13 mei '18 |
| DutchKiwi Elma | En dan valt 't in Hagetmau ook nog tegen dat… | 13 mei '18 |
| Grietje Visser | Wat een leuk restaurant had je uitgezocht. Erg apart.… | 12 mei '18 |
| Harm Stoel | ik hoop dat je geen bergschoenen nodig zal hebben… | 12 mei '18 |
| Andries Tromp | Leuke plek daar in dat oude badhuis, ik nam daar wat… | 11 mei '18 |
| Grietje Visser | Volgens mij kan je straks de drukte in Dronten bijna… | 11 mei '18 |
| Wilma | Wat super dat het zo voorspoedig gaat. Petje af, ga… | 10 mei '18 |
| Andries Tromp | Ik liep daar in 2015, vond het een vervelend pad,… | 9 mei '18 |
| Ria | Succes met de 34 km wandelen . | 9 mei '18 |
| Harm Stoel | Zo'n tussendoor dagje kan geen kwaad en kan je… | 9 mei '18 |
| Remco knijnenburg | hoi Patrick, ik volg je elke dag. bedankt voor alle… | 9 mei '18 |
| John klever | Ik begon in Saint palais telopen en had naar 10 min… | 9 mei '18 |
| Harm Stoel | Zo gewonnen zo geronnen, creatieve oplossing om zo… | 9 mei '18 |
| Grietje Visser | Die hond rook vast nog ergens de geur van je eigen… | 9 mei '18 |
| Brigitte Clein | Hoi Patrick Je gaat goed zo, je gaat steeds meer km… | 9 mei '18 |
| Carla | Zulk stappen jij zeg, bijna 1500 km op de teller,… | 8 mei '18 |
| Harm Stoel | De zomer moet nog beginnen dus het zal de komende… | 8 mei '18 |

- Gies van Bon: Mooi verhaal in de Flevopost.
- Ruud: Partick, zie je hier op onze…
- Paul IJ: Ik heb met plezier je reis…
- Dukke korver: bedankt dat ik je mocht volgen…
- Henny Kievith (ouwe): patrick hartelijk dank voor…
Alle reacties »