Reacties
Reacties 251 - 300 van 520
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Annette Ermers | Proficiat! | 27 apr. '18 |
| Anneke Bijsterbosch | Van harte fefeliciteerd🎉🎈. Fijne tijd met zijn… | 27 apr. '18 |
| Christie van Roeij | Gefeliciteerd met je verjaardag ..... fijne dagen… | 27 apr. '18 |
| Digna Heijning | Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dagen met de… | 27 apr. '18 |
| Christol Kleuver- van Vliet | We zien je straks. We zijn al in Frankrijk. Vlak bij… | 27 apr. '18 |
| Annelies | Patrick en Christel hele gezellige dagen met elkaar.alvast… | 26 apr. '18 |
| Ruud | Patrick vanuit Labalade een erg mooie dag en route… | 26 apr. '18 |
| Piet | Patrick, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.… | 26 apr. '18 |
| Brigitte Clein | Patrick is wens jou vast een mooi weekend toe met… | 26 apr. '18 |
| Nella Schaper | Geweldig dat je steeds weer fris en fruitig van start… | 26 apr. '18 |
| Gies van Bon | Mammelou ziet Patrick het weekend. | 25 apr. '18 |
| Grietje Visser | Wat zal die Belg blij met je zijn geweest. Navigatie… | 25 apr. '18 |
| Digna Heijning | Ik geniet van je verhalen, prachtig dank je wel | 24 apr. '18 |
| Elza Vis | Ik ga je verslagen vanaf nu weer bewaren. Volgend… | 24 apr. '18 |
| Harm Stoel | Weer een ervaring rijker Patrick, na al die goede… | 24 apr. '18 |
| Grietje Visser | Het slapen moet goed zijn vooral als je er de volgende… | 24 apr. '18 |
| Remco knijnenburg | Dank je voor de info over je verblijf en de foto dit… | 24 apr. '18 |
| Ria | Weer mooie verhalen gelezen .lekker genieten van de… | 23 apr. '18 |
| Carla | Respect voor je doorzettingsvermogen!!!! Dank voor… | 23 apr. '18 |
| DutchKiwi Elma | Je sokken beginnen al zichtbaar te worden ;-). Zo'n… | 23 apr. '18 |
| Grietje Visser | Het klinkt allemaal geweldig, je kan mooi schrijven,… | 23 apr. '18 |
| Gies van Bon | Maak er maar 120 dagen van Patrick. Want dan kan ik… | 22 apr. '18 |
| Tineke Brand | Petje af Patrick, wat maak je veel mee onderweg!!… | 22 apr. '18 |
| Gert-Jan van Vliet | respect hoor patrick hoe je het allemaal vol houdt!!!… | 22 apr. '18 |
| Ruurd kleuver | Iemand een lekker bakkie rupsensoep? In Botswana heeeeel… | 22 apr. '18 |
| Hester | Ha Patrick, ben inmiddels een trouwe volger van je… | 22 apr. '18 |
| Gerry Rijsterborgh | Patrick, het is genieten zoals je de reis beschrijft,… | 21 apr. '18 |
| Dirk Willem Rijneker | Hoi Patrick. Lezen dagelijks jouw verslagen en genieten… | 21 apr. '18 |
| DutchKiwi Elma | Zit je daar nu te lunchen bij de druiden? ;-) Mooi… | 21 apr. '18 |
| Remco knijnenburg | Hoi. Ik lees je verhalen met veel plezier. Zou je… | 21 apr. '18 |
| Christie van Roeij | Ik kijk elke dag uit naar je verhalen op je blog .… | 21 apr. '18 |
| Grietje Visser | Ben ook weer terug uit Barcelona, fijn dat alles nog… | 21 apr. '18 |
| Harm Stoel | Kijk dat is nu weer het voordeel van de Franse cultuur… | 20 apr. '18 |
| Hans | Mooi dat zo goed gaat en dat je geniet. Het is je… | 20 apr. '18 |
| Wanda Boonen | Wat een mooie foto's. En lekker zelf gekookt.… | 20 apr. '18 |
| Brigitte Clein | Op naar de 1000 km 👍🍺 | 19 apr. '18 |
| Ria brouwer | Succes patrick de komende dagen .🌷groetjes | 18 apr. '18 |
| Wilma | Dit was wederom een mooi verhaal bij een prachtige… | 18 apr. '18 |
| Trees | Bedankt voor je mooie verhaal vandaag! Succes morgen… | 18 apr. '18 |
| DutchKiwi Elma | Het landschap wordt na Chateauroux anders Patrick.… | 18 apr. '18 |
| Harm Stoel | Mooi toch al die afwisselingen, de ene dag is de andere… | 17 apr. '18 |
| Nella Schaper | Als de route niet altijd even mooi of zelfs saai is… | 17 apr. '18 |
| Elza Vis | Mooi, Patrick, om je route via Bourges te lezen. Ik… | 17 apr. '18 |
| Jeannette | Genieten hoor, van al jouw verhalen én van de foto's! | 17 apr. '18 |
| Carla | Ja gaat goed zeg... 💐leuk dat vrouw en zonen je… | 17 apr. '18 |
| Piet | Het gaat goed zo, het weer wordt ook al beter, lezen… | 16 apr. '18 |
| Ali van Bon | Wat ontzettend leuk om jouw verslagen te lezen. Veel… | 16 apr. '18 |
| Erwin Bartels | Leuke verslagjes Patrick, het zijn de kleine dingen… | 16 apr. '18 |
| Andy Van Duinen | Via Facebook Sint Jacobs Route op jouw site terecht… | 16 apr. '18 |
| Suzan | Bijna 1000... | 16 apr. '18 |

- Gies van Bon: Mooi verhaal in de Flevopost.
- Ruud: Partick, zie je hier op onze…
- Paul IJ: Ik heb met plezier je reis…
- Dukke korver: bedankt dat ik je mocht volgen…
- Henny Kievith (ouwe): patrick hartelijk dank voor…
Alle reacties »