Dag 14 t/m 16. Cobreces -Nueva

27 mei 2022 - Nueva, Spanje

Een paar dagen achter met schrijven, niet zoveel beleeft om te delen maar wel heel erg genoten van wandelen door een hele mooie omgeving. Kloosters staan hier in over vloed maar ook hele mooie huizen best een rijke omgeving hier. Lopen langs de oceaan geeft ook mooie vergezichten. Kort gezegd het is geniete. Loop ook steeds beter durf nu ook de afstanden van 35. km aan zodat ik ook minder gebonden ben aan die ene slaapplaats  dan loop ik gewoon nog even verder. Het blijft genieten.

1. Gies van Bon:
    27 mei 2022
    Hoi Patrick.
    Het is weer genieten van de verhalen en de foto’s van jouw bijzondere wandeling naar Santiago de Compostela. Doe er maar een weekje langer over dan kunnen wij ook langer genieten van jouw mooie verhalen. Veel wandelplezier.
  2. Wilma:
    27 mei 2022
    Wat is er veel te zien!
    Prachtige omgeving waar jij mag wandelen en waar wij n beetje van mogen meegenieten!
    Top 👍🏼
  3. Steef:
    28 mei 2022
    Hallo Patrick,
    Hier weer eens een reactie van mij.
    Mooi om een beetje met jou mee te lopen en daardoor ook genieten van jou verhaal en foto's.
    Maar waar ik ook aan denk is dat het geweldig is dat je dit kunt doen. Zowel de conditie, gezondheid en het meewerken van het thuisfront is hierin onmisbaar.
    Veel plezier en ben benieuwd naar jou verdere belevenis op deze mooie tour.

Groet, Steef
  4. Annemarie Welten:
    28 mei 2022
    Hallo Patrick,
    Zeker prachtig om langs de oceaan te lopen. Wat n prachtige foto's en ik snap dat t genieten is. Ook het wat vlakker lopen nodigt uit om nog wat meer kilometers te maken. Leuk af en toe een foto van jezelf ertussen is goed voor onze beeldvorming. Blijf lekker genieten. En het lukt je maar weer hè.
    Nog veel wandelplezier ...Groet Annemarie