Dag 26 Tapia de Casariego, rustdag

6 juni 2022 - Tapia de Casariego, Spanje

Om 7 uur even naar het toilet geweest en toen weer mijn bed in gegaan waar ik om 10 uur wakker werd.

Op dag 8 in Bilbao had ik  een rustdag en nu 18 dagen of ongeveer 400km later weer een rustdag. Even niet lopen, hoe leuk ik het ook vind.

Tapia geen wereld stad wel een leuke wandeling langs de kust van nog geen 3 km met lekkere zitjes. Had een takeway koffie mee genomen met een soort roombroodje en heb heerlijk in de zon op een bankje over de oceaan zitten kijken. Daarna weer een stukje gelopen naar het natuurzwembad. Dit bad word bij vloed steeds ververst met nieuw zeewater. Hier weer lekker met de voetjes in het water gezeten.

Het werd weer tijd voor een menu del dia, vertaald menu van de dag, voor de fles wijn nu maar water neer laten zetten. Een pastasalade als vooraf en toe sardines met salade. Koffie toe. Weer prima tussen de Spanjaarsen zitten eten. De rest van de middag lui geweest en wat boodschappen gedaan voor morgen. Dadelijk weer lekker slapen en morgen van de kust af het binnen land in richting Santiago de Compostela. Ongeveer nog 180 km.