Hospitaliseren in Roncesvalles

30 maart 2022 - Amsterdam, Nederland

Hoi weer eens op deze site een reisverhaal delen. Weet niet wie het allemaal gaat lezen maar dat ga ik vanzelf merken. Ik ga de komende 14 dagen hospitaliseren in Roncesvalles in Noord Spanje. Een mooi woord voor herbergier spelen op een kloosterlokatie waar 275 mensen  kunnen slapen.

Maar nu eerst met de trein naar Biarritz Frankrijk.

1. Hans de Jong:
    Hoi Pat,
    Ben benieuwd naar je verhalen.
    Gr Hans
  2. Brigitte Clein:
    30 maart 2022
    Patrick heel veel plezier in de herberg en maak mooie herinneringen 😃
  3. Imre revers:
    30 maart 2022
    Hoi Patrick, wat leuk. Ben benieuwd naar je ervaringen. Veel plezier en succes daar in Roncevelles. groet Imre
  4. Hilda:
    30 maart 2022
    Gaaf zeg, heel veel succes.
  5. Meijerman:
    30 maart 2022
    Hej wat leuk! Deze herberg ligt aan de route naar Santiago neem ik aan?
    Geniet!!
  6. Patrick kleuver:
    30 maart 2022
    Ja het is de eerste herberg als je vanuit Frankrijk over de Pyreneeën naar Spanje gaat over de Camino Frances. Ik heb er in 2018 gelopen en geslapen.
  7. Wilma:
    30 maart 2022
    Super wat je gaat doen Patrick !
    Ik zal je verhalen met veel plezier gaan lezen.
    Succes bij dit mooie avontuur
  8. Elza:
    30 maart 2022
    Goed zeg ! Ehhhh...is het niet hospitaleren ?
    Maakt niet uit!
    Ik ga ook lekker weer op pad. Van Cahors naar SJdP dit keer.
  9. Annelies Giesen:
    30 maart 2022
    Wat leuk en fijn dat jij je hier voor belangeloos wilt inzetten. Chapeau! Uiteraard wil ik je belevenissen graag volgen. Goede reis, veel succes en plezier
  10. Dirk Willem Rijneker:
    30 maart 2022
    Leuk Patrick. Ik zal jouw verhalen graag weer lezen. Veel plezier alvast.
  11. Henk ursem:
    30 maart 2022
    Ik denk dat het leuke ervaring is, maar het is wel hard werken , maar heel gezellig met je mede collega's.
  12. Elma:
    31 maart 2022
    Ondanks het harde en emotionele werk staat dit ook op mijn bucket list. Heel veel plezier en gezelligheid.
  13. Ria brouwer:
    1 april 2022
    hoi Patrick benieuwd naar je verhalen wens je veel plezier met wat je allemaal daar gaat doen .
  14. Carla:
    1 april 2022
    Mooie tijd toegewenst Patrick en ik lees graag met je mee, groet Carla
  15. Suzan:
    1 april 2022
    Goed van je, veel plezier en werk ze. Het zal wederom een prachtige ervaring worden.
  16. Andries Tromp:
    2 april 2022
    Veel plezier Patrick!
  17. Steef:
    Hallo Patrick,

Mooi dat je weer op pad gegaan bent. De volgende uitdaging.
    Ik ga je weer volgen en stuur de eerste verhalen door aan de groep oudgedienden.
    Zij kunnen dan zelf beslissen of met ook met jou belevenissen "op reis" gaan
  18. A. (Arie) Metaal:
    5 april 2022
    Wat een mooie onderneming. Veel succes.
  19. Wim van der Lee:
    5 april 2022
    Van jouw eerste reiservaring en het logboek wat je bij gehouden had was voor mij in die tijd bijzonder. Ik hoop ook bij deze dat ik weer leuke verhalen van jouw mag vernemen. In ieder geval veel succes!
  20. Mischa Rootsaert:
    5 april 2022
    Dat klinkt als een mooie ervaring, Patrick. Veel plezier en mooie belevingen.

Groet
    Mischa