Reacties
Reacties 351 - 400 van 520
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Cor kraaijenhagen | Wat een uitdaging maar wel stoer. Wens je veel succes… | 4 apr. '18 |
| Helma | Heerlijk dat het voorjaar daar ook zichtbaar is....… | 3 apr. '18 |
| Gies van Bon | Sinds een paar dagen volg ik jou. Ik herken jouw verslag… | 3 apr. '18 |
| Anneke Bijsterbosch | Je maakt een prachtige tocht, en als je terug bent… | 3 apr. '18 |
| Hans blom | Hoi Patrick, zit hier lekker op de bank, je bent goed… | 2 apr. '18 |
| Nella Schaper | Petje af Patrick! Zelfs zonder paas- of champagneontbijt… | 2 apr. '18 |
| Grietje Visser | Je komt super slank weer terug. succes. Groetjes Grietje | 1 apr. '18 |
| Elza Vis | Ik liep hier toen de druiven werden geplukt. Dat ziet… | 1 apr. '18 |
| Louis | Fijne paasdagen. En een veilige wandeling. | 1 apr. '18 |
| Wilma | Wederom op avontuur vandaag Patrick! Maak er n mooie… | 1 apr. '18 |
| Grietje Visser | Avondeten op je rug? als je stopt kun je gelijk aanvallen,… | 31 mrt. '18 |
| Ria | Patick weer genoten van je verhalen .zo zie je dat… | 31 mrt. '18 |
| Elza Vis | Lekker zo'n vrije dag Patrick. Even bijkomen… | 31 mrt. '18 |
| Roy Ransdorp | Hey Patrick, Wat een onderneming zeg, klasse kerel… | 31 mrt. '18 |
| René en Jackelien | Hoi Patrick. Zo leuk om elke dag je verslag te lezen!… | 31 mrt. '18 |
| Harrie de jong | Hoi Patrick, geniet van je rusdag man wens je nog… | 30 mrt. '18 |
| Steef | Hallo die Patrick, Ik ben de laatste 19 dagen druk… | 30 mrt. '18 |
| Frans van Maurik | Hoi Patrick, leuk om te zien waar jullie zitten. Ik… | 30 mrt. '18 |
| Truus de jong | Hallo Patrick. Ik was gisteren bij Christol hoorde… | 30 mrt. '18 |
| Dick en Herriët | Wat leuk om je verslagen te lezen! Wij wensen je heel… | 29 mrt. '18 |
| Roel | Leuk je te volgen kijk er telkens weer naar uit. Respect… | 29 mrt. '18 |
| Hans | Hoi Pat, heet dat "rustdag" ....heel Reims… | 29 mrt. '18 |
| Imre | Mooi man, volg je blog met meer dan interesse. Maak… | 29 mrt. '18 |
| Henny Kievith (ouwe) | Patrick wij vinden dat je het geweldig doet . wij… | 29 mrt. '18 |
| Annelies | Was nu je lieve pedicure maar in de buurt dan kon… | 29 mrt. '18 |
| Marcel | Leuk om je te volgen. Elke dag zie ik je verhaal weer… | 29 mrt. '18 |
| Klaas | Ik volg jouw blog met interesse. Ik volg ook mieke's… | 29 mrt. '18 |
| Harm Stoel | geniet van Reims | 29 mrt. '18 |
| Grietje Visser | Leuke mensen kun je onderweg tegenkomen, vooral als… | 29 mrt. '18 |
| Tineke Brand | Leuk om je verhalen te lezen.....je maakt op deze… | 29 mrt. '18 |
| Ruurd kleuver | Reims goeie stad voor en avondje uit :) | 29 mrt. '18 |
| Annette Ermers | Ik volg je op de voet, althans lees met veel plezier… | 29 mrt. '18 |
| Carla | zo leuk om mee te lezen Patrick, fijne rust dag morgen..... | 28 mrt. '18 |
| Erwin Bartels | Hoi Patrick, Het weer is hier in Nederland niet veel… | 28 mrt. '18 |
| Peter | Gewoon lopen, is eigenlijk het verhaal dat je hier… | 28 mrt. '18 |
| Grietje Visser | Nou dat klinkt wel geweldig, buik goed gevuld, je… | 28 mrt. '18 |
| Harm Stoel | In Reims kun je best rusten, al hoewel er is veel… | 28 mrt. '18 |
| Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte | Hallo Patrick, Het schiet lekkr op zo. Je komt in… | 28 mrt. '18 |
| Astrid | Jeeee Patrick wat een respect voor je. Geweldige ervaring.… | 27 mrt. '18 |
| Annelies | Wat zal je gesmuld hebben van die entrecote Patrick,… | 27 mrt. '18 |
| Wilma | Geweldig leuk verslag! Wat n avontuur zeg. Geniet… | 27 mrt. '18 |
| Annelies | Leuk om je te volgen Patrick.Succes | 27 mrt. '18 |
| Gijs | Patrick, moet je broekriem nu weer op een grotere… | 27 mrt. '18 |
| Elza Vis | Leuk om je te volgen Patrick. Ik herken veel van de… | 27 mrt. '18 |
| Arjan Elzerman | Dag Patrick, ik heb je log ook ontdekt. Wat een mooie… | 27 mrt. '18 |
| Jeannette | Prachtige foto's. Zo beleef ik het mee. Die was… | 27 mrt. '18 |
| Anja | Hè Patrick, ik vind het een geweldige uitdaging.… | 26 mrt. '18 |
| Marrette en Hans | Hij gaat lekker, pelgim. Geniet je wel voldoende?… | 26 mrt. '18 |
| Wilma | Mooie belevenissen. Zet m weer op vandaag! | 26 mrt. '18 |
| Grietje Visser | Super dat we het meebeleven. En al 3 cm omvang minder,… | 26 mrt. '18 |

- Gies van Bon: Mooi verhaal in de Flevopost.
- Ruud: Partick, zie je hier op onze…
- Paul IJ: Ik heb met plezier je reis…
- Dukke korver: bedankt dat ik je mocht volgen…
- Henny Kievith (ouwe): patrick hartelijk dank voor…
Alle reacties »