Reacties
Reacties 301 - 350 van 520
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Harm Stoel | Mooi Patrick op naar de 1000 km dan ben je ongeveer… | 16 apr. '18 |
| Hilda | Mooi verhaal weer, respect Patrick!π | 16 apr. '18 |
| DutchKiwi Elma | Ik vond die velden gele koolzaad in 't begin… | 15 apr. '18 |
| Helma | Mooie zonnig geel zijn die koolzaad velden.... ik… | 14 apr. '18 |
| Ria brouwer | hoi patrick lekker een rustdag nemen dat heb je lichaam… | 14 apr. '18 |
| Pa en ma | Leuk dat we je hebben gezienπππππππ | 14 apr. '18 |
| Pa en ma | We vonden het fijn je even gesproken/gezien te hebben.… | 14 apr. '18 |
| Anneke Bijsterbosch | Wat ga je goed, maar altijd luisteren naar je lichaam… | 14 apr. '18 |
| Tineke Brand | Hey Patrick, wat leuk om jouw belevenissen te lezen!… | 14 apr. '18 |
| Huub en Hedwig | πππ | 14 apr. '18 |
| Grietje Visser | Gezellig met de Belgen, leuk taaltje. Wel een beetje… | 14 apr. '18 |
| Annette Ermers | Jeetje, de ene dag 21 km, de andere 35 etc etc. Wanneer… | 13 apr. '18 |
| Marcel | Hebben die Belgen wel kunnen slapen? Of snurk je tegenwoordig… | 13 apr. '18 |
| Dukke korver | hoi patrick vezeley is erg mooi met mooie kathedraal… | 13 apr. '18 |
| Dukke korver | heel erg leuk om je te volgen veel succes gr dukke | 13 apr. '18 |
| Grietje Visser | De rugzak goed gevuld, altijd een fijn idee dat je… | 13 apr. '18 |
| Wil | Ik neem mijn petje voor je af!! | 12 apr. '18 |
| Harm Stoel | Leuk je verhalen te lezen Patrick en als je deze geweldige… | 12 apr. '18 |
| DutchKiwi Elma | Het ziet er vanaf Vezelay wel mooi uit met een zonnetje.… | 12 apr. '18 |
| Grietje Visser | Mooi verhaal Patrick, je hebt vast stevige kuitspieren… | 12 apr. '18 |
| Henny Kievith (ouwe) | geweldig Patrick om elke avond weer je verhalen te… | 11 apr. '18 |
| Elza Vis | Straks ga ik via Nevers. Maar ben benieuwd hoe de… | 11 apr. '18 |
| Elza Vis | In het routegidsje heb ik even gekeken naar jouw route… | 11 apr. '18 |
| Andries Tromp | Toch over Bourges? Ben benieuwd, de meeste Nederlandse… | 11 apr. '18 |
| Carla | Mooie reis en gratis franse les...π | 11 apr. '18 |
| Steef | Hallo Patrick, Ja, Vezeley. Mooie stad en een heel… | 10 apr. '18 |
| Imre | heb hier de link voor de auberge cq camping in Vezeley.… | 10 apr. '18 |
| Christie van Roeij | Geniet van deze etappe naar mooi Vezelay aanrader… | 10 apr. '18 |
| Ria brouwer | hoi patrick klimmen en dalen dat is wat anders als… | 9 apr. '18 |
| Imre | weer even een klein berichtje dat ik je blijf volgen.… | 9 apr. '18 |
| Huub en Hedwig | Sjonge, jonge 751km al gelopen! Top hoor, petje af!… | 9 apr. '18 |
| Grietje Visser | Met je mee gereisd vanuit Terschelling. Ook hebben… | 8 apr. '18 |
| Jeannette | Helemaal weg uit de 'normale' dagelijkse… | 8 apr. '18 |
| Brigitte Clein | Mooie fotoβs weer Patrick πje vrouwtje is veilig… | 8 apr. '18 |
| Gies van Bon | En daar bloeide de koolzaad al een 100 km zuidelijker.… | 8 apr. '18 |
| Suzan | Natuurlijk is een bord eten met een flesje wijn voor… | 8 apr. '18 |
| DutchKiwi Elma | Je gaat snel richting Vezelay Patrick. Ik dacht dat… | 8 apr. '18 |
| Harm Stoel | Erg leuk je te volgen en je verhalen te lezen Patrick | 8 apr. '18 |
| Yvonne | Leuk om je ervaringen te lezen Patrick! Tot Troyes… | 7 apr. '18 |
| Wilma | Wat mooi dat het allemaal voorspoedig gaat. Een reis… | 7 apr. '18 |
| Evert Slager | Ik volg je nu vanaf vandaag .Wij (mijn broer en ik)… | 6 apr. '18 |
| Annelies | Succes Patrick, wij gaan Terschelling onveilg maken,… | 5 apr. '18 |
| Ruurd kleuver | lekker hoor, jammer dat er geen bootje lag om met… | 5 apr. '18 |
| Brigitte Clein | Hou vol Patrick ... je loopt de zon tegemoet zie ik… | 5 apr. '18 |
| Grietje Visser | Je moet straks een boekje gaan schrijven. mooi om… | 5 apr. '18 |
| Hilda | Weer zo 'n mooi verhaal! Leuk je te volgen....en… | 5 apr. '18 |
| Carla | Mooie verhalen en fotoβs... nog steeds leuk je te… | 4 apr. '18 |
| Jaap Kroeze | Geniet van elkaars verhalen !!! Mensen om je heen… | 4 apr. '18 |
| Harm Stoel | zo te lezen wordt je een echter globetrotter Patrick | 4 apr. '18 |
| Elza Vis | Leuk verslagje Patrick. Ik zie mijzelf nog lopen vorig… | 4 apr. '18 |

- Gies van Bon: Mooi verhaal in de Flevopost.
- Ruud: Partick, zie je hier op onze…
- Paul IJ: Ik heb met plezier je reis…
- Dukke korver: bedankt dat ik je mocht volgen…
- Henny Kievith (ouwe): patrick hartelijk dank voor…
Alle reacties »