Reacties
Reacties 401 - 450 van 520
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| DutchKiwi Elma | Zo te lezen slaap je morgen in Lalobbe. Hopelijk mag… | 26 mrt. '18 |
| Ria brouwer | Patrick veel wandel plezier .kijk er naar uit van… | 25 mrt. '18 |
| Piet | Patrick, Wat leuk de verhalen en reactie,s we blijven… | 25 mrt. '18 |
| Christie van Roeij | Leuk je verhalen te lezen en je foto s te zien dit… | 25 mrt. '18 |
| Petra Vernooij | Gaat goed Patrick! Ontzettend leuk om je verhalen… | 25 mrt. '18 |
| Mario | Geweldig man Ziet er mooi uit veel plezier en succes… | 25 mrt. '18 |
| Eline | Wat leuk dat je Naarden noemt Patrick. Da's mijn… | 24 mrt. '18 |
| Harm Stoel | Het neiuwe routeboekje bestuderen, dan heb je vanavond… | 24 mrt. '18 |
| Ruurd kleuver | huizen prijzen vallen daar ook wel me haha | 24 mrt. '18 |
| Dirk Willem Rijneker | Hoi Patrick. Lezen met veel plezier jouw verslagen.… | 24 mrt. '18 |
| Brigitte Clein | Patrick van harte gefeliciteerd met je vrouwtje..π… | 24 mrt. '18 |
| Jeannette | Dag Patrick, gisteren kreeg ik van Christol de link… | 23 mrt. '18 |
| Hans Werensteijn | Wat een mooie gedachte .......aan thuis. | 23 mrt. '18 |
| Annelies Tuijn | Al die regen maakt het zwaar. Succes . | 23 mrt. '18 |
| DutchKiwi Elma | Nog even landje hoppen en dan idd volop Frankrijk,… | 23 mrt. '18 |
| Albert Visscher | https://reizen.inbalansopweg.nl/author/miekeschrieks/ | 22 mrt. '18 |
| Grietje Visser | Getver regen is niet lekker, gelukkig dat er een kerstboom… | 22 mrt. '18 |
| Gert-Jan van Vliet | wow...mooie reis patrick!! Heel veel respect voor… | 22 mrt. '18 |
| Edwin | Zet hem op Patrick! | 22 mrt. '18 |
| Henny Kievith (ouwe) | Patrick wij volgen je elke dag . wij genieten van… | 22 mrt. '18 |
| Hilda | βππ | 22 mrt. '18 |
| Brigitte Clein | Buon Camino Patrick π³π±π | 22 mrt. '18 |
| Huub en Hedwig | Ziet er zekers mooi uit, RiviΓ¨ra Maison...en wat… | 21 mrt. '18 |
| Wilma | Wederom leuke verslagen. Inderdaad een prachtige stad… | 21 mrt. '18 |
| Suzan | Ik moest lachen over het feit dat je geen vrienden… | 21 mrt. '18 |
| DutchKiwi Elma | Morgen weer een vlakke tocht langs de Maas, bootjes… | 21 mrt. '18 |
| Grietje Visser | Abdij biertje is heerlijk, dus geniet ervan. Prachtig… | 21 mrt. '18 |
| Yvonne | Hai Patrick, Fijn om je te volgen, zo herbeleefik… | 20 mrt. '18 |
| Dannis. 2015 Tiel-Santiago / 2017 Porto Santiago / 2019 Lissabon Porto / 2021 Del Norte | Hallo patrick, erg leuk om je verslag te lezen. Ik… | 20 mrt. '18 |
| Paul | Bonsoir Patrick, je zit op schema, maar geen Leffe… | 20 mrt. '18 |
| Imre | Hoi Patrick, Nog effe doortippelen. ene Mieke zit… | 20 mrt. '18 |
| Wanda Boonen | Hoi Patrick. Wat ver vandaag 38 km. Ik kijk elke dag… | 20 mrt. '18 |
| Bas | Al 238km minder tot je uiteindelijke doel!! Gaat lekker!!… | 20 mrt. '18 |
| Nico Verbrugge | Hoi Patrick. Wat goed van je al zoveel km gelopen… | 20 mrt. '18 |
| Grietje Visser | Een dag zonder grote heuvels is mooi meegenomen. Zeker… | 20 mrt. '18 |
| Ton Verburgt | Lekker bezig Patrick. Ik hoop voor je dat het gauw… | 19 mrt. '18 |
| Mayko | Ook zulke dagen horen er bij Heelveel succes morgen | 19 mrt. '18 |
| Wanda en Johnny Pappot | Goed bezigπ | 19 mrt. '18 |
| Elza Vis | Komt allemaal goed Patrick. Niks is toeval op de camino… | 19 mrt. '18 |
| Huub en Hedwig | Prachtige verhalen, we genieten van je avontuur. Succes,… | 19 mrt. '18 |
| Hester | Ik geniet van je verslagen iedere dag !! Top. Gr.… | 19 mrt. '18 |
| Brigitte Clein | Komt goed Patrick ...je loopt nooit alleen ππ… | 19 mrt. '18 |
| Erwin Bartels | Lekker bezig Patrick en leuke verslagen! De temperaruren… | 18 mrt. '18 |
| Gerrit van sandwijk | Goed bezig ouwe πππππ» | 18 mrt. '18 |
| Piet | Patrick. We vinden het heel leuk om je te volgen.… | 18 mrt. '18 |
| Grietje Visser | Leuk om je te volgen, sterkte met dit avontuur. | 18 mrt. '18 |
| Carla | Mooi verhaal van een pelgrim Patrick... zo zullen… | 18 mrt. '18 |
| Wilma | Prachtige verhalen Patrick! Super dat je dit geweldige… | 18 mrt. '18 |
| Harm Stoel | mooie verhalen en leuke ontmoetingen | 18 mrt. '18 |
| Eugene Uiting | Hoi Patrick je gaat goed zo te lezen. Het is maar… | 18 mrt. '18 |

- Gies van Bon: Mooi verhaal in de Flevopost.
- Ruud: Partick, zie je hier op onze…
- Paul IJ: Ik heb met plezier je reis…
- Dukke korver: bedankt dat ik je mocht volgen…
- Henny Kievith (ouwe): patrick hartelijk dank voor…
Alle reacties »