Reacties
Reacties 451 - 500 van 520
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans Werensteijn | Een heel mooi verhaal !! En wat kom je bijzondere… | 18 mrt. '18 |
| Jelle (Jobtrans) | Mooie verhalen Patrick! Dapper! | 18 mrt. '18 |
| DutchKiwi Elma | Waar wil je morgen overnachten? Ik ben van Tongerlo… | 18 mrt. '18 |
| Wim en Jelly (buurtgenoten) | Leuk, jou verhalen. Blijven je volgen. | 17 mrt. '18 |
| Ria | Patrick leuk verhaal weer .met de mensen die je onder… | 17 mrt. '18 |
| Luc Mook | Mooi verhaal Patrick, leuk om je volgen! Succes met… | 17 mrt. '18 |
| Henny Kievith (ouwe) | Hoi man je zei zondag dat je niet de vierdaagse meeloop… | 17 mrt. '18 |
| Harm Stoel | Succes met het vervolg en het wordt vanzelf voorjaar… | 17 mrt. '18 |
| Wanda en Johnny Pappot | Succes leuk om te lezen waar je bent groetjes de pappotjes | 17 mrt. '18 |
| Suzan | Hoe ervaarde je de kennismaking met Dirk Jan en een… | 17 mrt. '18 |
| Hans Werensteijn | Wat een mooie wandeling en prachtige verhalen heb… | 17 mrt. '18 |
| Hilda | Supergaaf om steeds te lezen kanjer, wat mooi dat… | 17 mrt. '18 |
| Peter vd westen | Ni heb je tijd om over bepaalde dingen uit het verleden… | 17 mrt. '18 |
| Huub en Hedwig | Hoi Patrick, wat leuk om je op deze manier te volgen!… | 17 mrt. '18 |
| Marcel | Veel succes de komende dagen moet je ook de kou trotseren👌 | 17 mrt. '18 |
| Martien van der Putten | Mooi om te lezen dat je veel mooie natuurgebieden… | 17 mrt. '18 |
| Helma | Dit klinkt als een top dag... beetje afzien, mooie… | 17 mrt. '18 |
| Imre | Wens je een heel mooie camino toe. Zal je volgen.… | 16 mrt. '18 |
| Elza Vis | Hoi Patrick. Je kent mij niet maar ik ga je volgen.… | 16 mrt. '18 |
| Wanda Boonen | Hoi Patrick. Mooi dat he baar Santiago de Compostella… | 15 mrt. '18 |
| Gerry Rijsterborgh | Mooie verhalen, fijn dat we mogen meegenieten. Het… | 15 mrt. '18 |
| Nella Schaper | Ga zo door Patrick! Van zo’n enthousiast verhaal… | 15 mrt. '18 |
| Marcel | Mooi om elke dag weer jou belevingen weer te lezen.. | 15 mrt. '18 |
| Corrie | Leuk om je te volgen Patrick, heel veel plezier op… | 15 mrt. '18 |
| Sophie Uljee | Leuk om de verhalen te lezen en de foto's te… | 15 mrt. '18 |
| Petra Vernooij | Leuk om te lezen! De eerste 100 km zitten erop! Veel… | 15 mrt. '18 |
| Anja | Mooie foto's. De eerste 100 zitten erop. Succes | 15 mrt. '18 |
| Anita Hendriks | Buen Camino, geniet van je tocht. | 15 mrt. '18 |
| Astrid | Patrick. Wat leuk om er zo een klein beetje bij te… | 14 mrt. '18 |
| Gijs | Gaat goed Patrick, leuk voor het slapen jouw stukjes… | 14 mrt. '18 |
| Carla | Mooie plaatjes, mooie wandeling Patrick... de kop… | 14 mrt. '18 |
| Albert Visscher | Dag Patrick. Een Buen Camino. Dank je dat ik je mag… | 14 mrt. '18 |
| Erwin Bartels | De eerste 100km zittern erop Patrick. Leuk om het… | 14 mrt. '18 |
| Ria | Jammer van de regen dag 4🌞fijn wandelen vandaag… | 14 mrt. '18 |
| Jacobien | Heeeeeeeeeeeel veel succes Patrick! Geniet van alle… | 14 mrt. '18 |
| Christol Kleuver- van Vliet | Ziet er wél prachtig uit allemaal | 13 mrt. '18 |
| Hannie | Hallo Patrick weet dat je goed geslapen heb bij ons… | 13 mrt. '18 |
| Steef | Zeg Patrick. Laat ik je nu vertellen dat Jo mijn broer… | 12 mrt. '18 |
| Steef | Patrick, de eerste kilometers zitten er op. Lekker… | 12 mrt. '18 |
| Hester | Hoi Patrick, je bent onderweg. Geweldig !! Geniet… | 12 mrt. '18 |
| Eugene Uiting | Hoi patrick. De kop is eraf. Ik wens je een geweldige… | 12 mrt. '18 |
| Bart Uljee | Nou Patrick het was bijzonder om je vandaag uit te… | 11 mrt. '18 |
| Harm Stoel | Patrick als je je rugzak gepakt, je voetjes vezorgd… | 7 mrt. '18 |
| Marc | Ik heb de Camino op de agenda staan voor september… | 26 feb. '18 |
| Hans Werensteijn | veel succes,.. mooie reis naar Santiago! RESPECT !! | 25 feb. '18 |
| Harrie de jong | Succes met deze uitdaging Patric, geniet onderweg. | 21 feb. '18 |
| Eugene Uiting | Buen Camino geniet van elke stap voor stap. Mijn wens… | 21 feb. '18 |
| Dick en Herriët | Wát een uitdaging! Fantastisch! Heel veel succes!… | 20 feb. '18 |
| Henk Ursem | ik heb de wandeling in 2015 gelopen, ik vind je lijst… | 19 feb. '18 |
| Bert van buuren | Zet hem op ,je kan.het? Succes bvb groetjes | 19 feb. '18 |

- Gies van Bon: Mooi verhaal in de Flevopost.
- Ruud: Partick, zie je hier op onze…
- Paul IJ: Ik heb met plezier je reis…
- Dukke korver: bedankt dat ik je mocht volgen…
- Henny Kievith (ouwe): patrick hartelijk dank voor…
Alle reacties »