Dag 11 Laredo - Noja

23 mei 2022 - Noja, Spanje

Van nacht niet wakker geworden van een slaap wandelende non Maar de kerkklok galmde wel lekker door het gebouw om 6 uur. Gelukkig heeft hij dat niet alle uren gedaan. In Laredo moest ik langs een strand van ongeveer 5 km lopen wat eindigd in een punt waar de pont moest zijn naar Santona. Toen op het punt aankwam alleen maar zand, geen andere mensen geen steiger en al helemaal geen boot. Nog eens op mijn kaartje gekeken en waar ik was moest ook de boot vertrekken. Maar ik bleek een uurtje te vroeg. Dat kwam natuurlijk door de kerklok. Om 9 uur jawel een bootje wat als veerpondje door het leven ging. Vaart het strand op loopplank gaat uit en opstappen maar. In een kwartiertje waren we aan de overkant. Toen eerst maar eens een kopje koffie genomen met een broodje ( een pinto kleine stokbroodjes met divers beleg ). Buiten het dorp staat een hele grote gevangenis, wat ben ik blij dat ik lekker kan rond stappen. Weer over de boulevard verder. En toen moest er nog wat beklommen worden. Dit was weer serieus klimmen en dalen, maar de uitzichten gaven veel voldoening na de inspanning. Toen nog gezellig met vele Spanjaarden langs het strand gelopen naar Noja.

Even een hapje gaan doen en dan lekker slapen in een B&B.

Morgen weer verder hoop op Santander te halen.