Dag 23 Novellana - Queruas

3 juni 2022 - Querúas, Spanje

Vannacht wakker geworden van het onweer. Vanuit mijn velalux dakraam, ik lag op zolder in een pas nieuwe kamer, had ik uitzicht op de oceaan. Een paar mooie bliksem flitsen mogen zien.

Daarna nog even een paar uurtjes mogen slapen, gedoucht en een lekker ontbijtje genuttigd.

Vanmorgen was het gelukkig weer droog en de zon scheen. Ik had een plannetje om vandaag een slag te maken van 31 km.

Ik liep vanuit het hotel bijna gelijk het bos in. Of eigenlijk moet ik zeggen een Turkse stoomsauna. Als in het bos was aan het dampen. Dan ook de klimmetjes en de afdalinkjes zorgde er voor dat ik al snel geen droog kleding stuk aan had. Gelukkig staat er in elk dorpje wel een watertap punt want ik heb wel 4 liter gedronken.

De broeierige warmte zorgde er ook voor dat ik niet de afstand haalde die ik voor ogen had. Maar dat geeft niet, want morgen ligt de route er ook nog.

Ik wilde rond 3 uur even wat drinken bij een barretje, toen de uitbater vroeg of ik in de auberge wilde slapen, toen heb ik gelijk maar een biertje besteld en een menu van de dag. Lekker gegeten en nu lekker slapen.

1. Wilma:
    4 juni 2022
    Geweldig mooie tocht maak je weer.
    Bedankt voor het delen. Zo lopen we n beetje met je mee!