Dag 3 Orio - Zumaia

14 mei 2022 - Zumaia, Spanje

Gelopen afstand 18 km

Weer zonnig.

Wat heb ik vannacht slecht geslapen. Benen lagen te protesteren en ik kon niet uitvinden hoe ik nu lekker lag. Een oplettende lezer heeft misschien wel gezien dat het vorig verhaaltje vannacht rond 4 uur is geschreven. Om half 7 stond ik mijn rugzak buiten in te pakken om de andere niet te storen in hun slaap.

Het was gelijk lekker weer en om 7 uur weggelopen van de auberge. Om even verder op in het dorpje een lekkere koffie met een broodje te halen. Het is altijd druk in de barretjes ze halen er snel een koffie sommige ook een broodje erbij en weg zijn ze weer.

De derde dag op de 4 daagse is vaak anders als de andere. Hier was de 3de dag ook niet leuk. De rechte vlakke stukken ok. Gelukkig zaten er een paar mooi langs de kust in. Maar het klimmen was niks vandaag. Daarom maar besloten om er geen lange dag van te maken. Na 18 kilometer was daar een b&b en die ingedoken lekker gaan douchen en gelijk maar een paar uurtjes gaan slapen.

Na het slapen even de buurt verkend en lekker gaan eten. Een bonen soep, een soort karbonade met een goed gevulde salade en patatas. Met een ijsje toe.

Nu lekker vroeg naar bed met de hoop dat ik nu beter slaap.

1. Brigitte Clein:
    14 mei 2022
    Slaap lekker 😴 en morgen weer een mooie wandel dag gewenst
  2. Jolanda Koster:
    14 mei 2022
    Hoop dat je een goede nachtrust krijgt en morgen........ weer lekker lopen
  3. Adrie:
    15 mei 2022
    Goed bezig Patrick! Volg je gevoel want op de Camino heb je geen haast! Buen Camino✨💫