De reis naar Irun.

11 mei 2022 - Lugos, Frankrijk

Weer: zonnig maar voel er niks van.

Afgelegde afstand: ongeveer 1300 km

In 2018 Frankrijk van noord tot zuid met de voetjes door gelopen. Mooie herinneringen aan overgehouden, maar nu doen we het anders. Vanaf Dronten station met de trein naar Care Hendaye. Dat betekend trein in, uit Lelystad, in, uit Schiphol, in, uit Care du Nord Paris, metro in en weer uit Care Montparnasse, trein weer in, uit Hendaye. Als ik hier ben dan heb ik 10.30 uur in de trein gezeten. Naar buiten en mensen kijken, wat slapen en eten en drinken wel saai maar het schiet goed op. Ik schrijf dit nu in de trein en ik moet in Irun nog een onderkomen vinden maar heb al het vertrouwen dat ik vannacht niet onder de brug slaap.

Morgen kan ik jullie vertellen hoe het bed bevallen is en of ik ook lekker vewandeld heb.

1. Liana:
    11 mei 2022
    Buen Camino
  2. Hans de Jong:
    Hoi Pat, klinkt als een goede start van weer een mooi avontuur. Zoals samen gezellig afgelopen maandag besproken op het prachtige eiland Texel, ik blijf je volgen.
  3. Marcel:
    11 mei 2022
    Mooie start veel succes de komende tijd.
    En over het slapen maak ik me geen zorgen jij slaap nog tegen een lantaarnpaal 😂